וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האנגלים רוצים להעביר גמר האלופות ממוסקבה לוומבלי

מנהלת הליגה באנגליה חוששת ממהומות אלימות במקרה של גמר בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול. אופ"א תתבקש להעביר את המשחק לוומבלי

הטיימס הלונדוני מדווח היום (רביעי) כי מנהלת הליגה האנגלית תבקש מאופ"א להעתיק את גמר ליגת האלופות ממוסקבה לאצטדיון וומבלי במקרה של גמר כל אנגלי. בפרמיירליג חוששים שגמר, שיפגיש שתי קבוצות אנגליות, ובמיוחד אם יהיו אלו מנצ'סטר יונייטד וליברפול, יביא לקטטות המוניות אלימות ברחובות מוסקבה.

אגב, בקשה דומה הוגשה לאופ"א כבר לפני שנה, אך אז הודחה מנצ'סטר יונייטד בשלב חצי הגמר על ידי מילאן והמפגש המסקרן נמנע. אופ"א דחתה מכל וכל את הדרישה להעביר את גמר 2007 מאתונה, אך ישנה אפשרות שהפעם התשובה תהיה שונה. בפרמיירליג יציעו כאמור, את אצטדיון וומבלי כמגרש נייטרלי וחלופי. גם אצטדיון האמפדן בסקוטלנד נלקח בחשבון.

גורמים במנהלת אמרו כי הם מודעים שמהלך כזה יגרום להפסדים של מיליונים לעיר מוסקבה, שמתכוננת לאירוח כבר תקופה ארוכה. עם זאת הביעו חשש שמפגש בין שתי היריבות המרות יכתים בדם את הערב הגדול של הכדורגל האירופי. חשש נוסף הוא למהומות של מאסות האוהדים בשדה התעופה בעת ההגעה והיציאה ממוסקבה.

המשטרה האנגלית תומכת בהצעה ובכל מקרה מתכוונת לתדרך את אופ"א לקראת המפגש האפשרי שצפוי למשוך אליו עשרות אלפי אוהדים אנגליים למוסקבה. גורם במשטרה אמר: "מפגש בין יונייטד לליברפול יכול להביא לתרחישים הגרועים ביותר שאפשר לדמיין".

בניגוד ליריבות הגדולה בין מחנות האוהדים, ראשי מנצ'סטר יונייטד וליברפול דווקא נמצאים ביחסים טובים. ההערכה היא ששתי ההנהלות יתמכו בהצעה של הפרמיירליג להעביר את המשחק לאי הבריטי.

כדי שגמר בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול יתקיים, ליברפול צריכה לעבור את צ'לסי בחצי הגמר. יונייטד, שעוד צריכה לעבור את רומא ברבע הגמר, תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במפגש בין ברצלונה לשאלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully