וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א הביסה את אולימפיאקוס 56:81

אולימפיאקוס קיוותה להפתיע, אבל נתקלה בצסק”א נחושה במיוחד, שניצחה 56:81 ועלתה בפעם השישית ברציפות לפיינל פור

אם הייתם עוצרים אחד מהאוהדים השרופים של אולימפיאקוס לפני חודשיים ואומרים לו שהקבוצה שלו תגיע עד לשלב ההצלבה של היורוליג, ותודח מהמפעל על ידי הקבוצה הטובה ביבשת, ספק אם הוא לא היה חותם על התרחיש הזה. אלא שהערב (רביעי) כשהמסע הקסום תחת שרביטו של המאמן החדש, פאנאיוטיס יאנאקיס הגיע לסיומו, עם הפסד במשחק השלישי של ההצלבה לצסק"א מוסקבה, 56:81, היו לא מעט פרצופים מאוכזבים, במיוחד לאחר שהצליחו להפתיע את הרוסים במשחק הראשון.

אם יכולים היוונים להתנחם בדבר אחד, הרי שהם התמודדו עם אימפריה של כדורסל בכל הנוגע למושגים אירופאים. ההעפלה של צסק"א לפיינל פור במדריד היא השישית ברציפות של המועדון הענק הזה, ועצם העובדה הזאת היא כבר אינדיקציה לחוזקו של הענקית הרוסית.

במשחק הראשון בין השתיים ברוסיה, ניצלה אולימפיאקוס את דקות הפתיחה כדי להפתיע את הרוסים ולפתוח פער שעזר להם לשלוט במשחק. אלא שכשזה מגיע למאני טיים, צסק"א הראתה בפעם המי יודע כמה, שהיא תמיד מגיעה ממוקדת, ולא נתנה ליוונים להוביל. ברבע השני החלה ההפצצה הרוסית, כששישקאוסקס ולנגדון מתחילים להתעלל בהגנה של האורחים, ולצלוף מכל מצב. שישקאוסקס המשיך במחצית השניה מאיפה שהפסיק, ולמרות ניסיונות של גריר ובלקני לצמק, שחקניו של מסינה הציגו המון לב והתלהבות, ואותתו ליריבה הקרובה שלהם בפיינל פור שהיא עדיין הקבוצה הטובה ביותר באירופה.

מהלך המשחק

במשחק הראשון בין השתיים פתחו מצויין היוונים את המשחק, ומשם והאלה שלטו, אלא שהפעם צסק"א לא נתנה לזה לקרות, ופתיחה מצויינת שלה העלתה אותה ליתרון 9:14, בעיקר תודות לדקות טובות של שישקאוסקס. צקלאידיס החזיר את היוונים לתמונה עם סל ועבירה, אבל כניסה של ג'יי אר הולדן ושלשה מיידית שלו, הגדילה את היתרון של הרוסים ל-16:22 בסיום הרבע הראשון.

פרינצזיס פתח טוב את הרבע השני עבור היוונים, אבל צסק"א הראתה הרבה התלהבות בהגנה, גרמה לאולימפיאקוס לאבד כדורים, ושלשה של ויקוטר חרייפה בצירוף נקודות של לנגדון ופאפאלוקאס העלתה אותם ל-24:34. גריר צלף שלשה, אבל שחקניו של יאנאקיס לא הצליחו להתמודד עם פאפאלוקאס, שסל ועבירה שלו הוריד את הרוסים ביתרון 29:41 במחצית.

פרינצזיס פתח את המחצית השניה עם נקודות מהירות, אבל שלשה ענקית של לנגדון, ביחד עם שתיים של שישקאוסקס, מיד החזירו את המומנטום למארחים, והעלו אותם ליתרון 35:50. הליטאי לא הצליח להחטיא ואימלל את ההגנה היוונית עם שתיים נוספות, שקבעו 46:61. היוונים הצליחו בכל פעם רק לגרד את ההפרש, וסל של ואסילופולוס עם סיום הרבע השלישי צימק ל-11 נקודות הפרש.

בלקני מצא את הסל עפ פתיחת הרבע האחרון, אבל סמודיס מיד החזיר משלו, ואנדרסן שהיה שקט ברוב שלבי המשחק התעורר והעלה את היתרון ל-13. יאנאקיס לא הגיב, אולימפיאקוס המשיכה לשחק לאט וצפוי, ונתנה מן העבר השני לקלעים הרוסים זריקות קלות, אותן הן ניצלו בשמחה רבה, ועד לסיום נפלה שלשה ועוד שלשה על האורחים האומללים, שלא הצליחו לעצור שחקניו של מסינה, וייאלצו להסתפק בליגה היוונית.

סטטיסטיקה

קלעו לצסק"א: ריימונס שישקאוסקס 24 (5 מ-6 לשלוש), מתיאס סמודיס 13 (3 מ-3 לשלוש, 6 ריבאונדים), תיאדורס פאפאלוקאס 12 (4 אסיסטים), טרג'ן לנגדון 9, דייויד אנדרסן 8, מרקוס גורי 6, ג'יי אר הולדן (6 אסיסטים) ויקטור חרייפה ואלכסיי שווד 3 כל אחד.

קלעו לאולימפיאקוס: פאנאיוטיס ואסילופולוס 17, רוברט בלייקני (4 אסיסטים), גיורגיס פרינצזיס ולין גריר 9 כל אחד, ג'ייק צקלאידיס 7, מילוש טדוסיץ' 3, קווינטל וודס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully