וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבני יהודה: "אם ננצח את אשדוד, נישאר בליגה"

הזהובים מאמינים ביכולתם לשרוד ופותחים במלחמה פסיכולוגית לקראת קרב התחתית. עטר שב לביתו, לאחר שעבר את הניתוח בכף רגלו בהצלחה

"אם ננצח בשבת את מ.ס אשדוד, נישאר בליגה, בוודאות", כך אמר הערב בביטחון רב, אחד משחקניה הבכירים בבני יהודה, לקראת משחקה של הקבוצה ביום שבת בבלומפילד נגד הקבוצה של אלון חזן. שלושת הניצחונות האחרונים הפיחו תקוות חדשות בקרב השחקנים, ונראה שבניגוד לתקופות אחרות במועדון, בשכונה מאמינים כעת כי אפשר לעשות נס ולהישאר בליגה.

"אם נצליח לנצח את אשדוד, נבוא אחר כך 'להתאבד על המגרש' מול מכבי פתח תקווה. אם נוציא נקודות גם שם אז באמת שהכל אפשרי. יש כאן קבוצה טובה, אנחנו במומנטום חיובי ואין סיבה שבעולם שלא נצליח להישאר בליגה, למרות הפער הנוכחי", הוסיף אותו שחקן.

הבוקר המשיכו שחקניהם של יעקב אסייג וחזי שירזי את ההכנות לקראת אשדוד. עידן מליחי החולה נעדר מהאימון ונראה שייעדר מהסגל בשבת. הקשר לירוי צעירי ערך אימון ריצה קל, זאת לאחר ששוחרר רק היום (רביעי) ממחנה האימון של נבחרת הנוער, שמתכוננת לטורניר העילית של אירופה. צעירי החלים מפציעתו ויעמוד לרשותו של אסייג, כמו גם המגן סאלם אבו סיאם, שהחלים לחלוטין מהקרע בשריר רגלו ויחזור לסגל הקבוצה. הקשר הרוויה קובצ'ביץ סובל ממתיחה בשרירי הכתף, אך הבטיח כי אין סיכוי שהוא יפספס את ההתמודדות החשובה מול הקבוצה מעיר הנמל.

החלוץ אלירן עטר, שעבר אתמול בהצלחה ניתוח לאיחוי הקרע בכף רגלו, שב לביתו ויעבור כעת תקופת התאוששות של כחודש וחצי לפני שיחזור לפעילות. תקופת ההחלמה המשוערת היא כארבעה חודשים, מה שאומר שעטר צפוי לשוב למגרשים רק לקראת תחילת האימונים בעונה הבאה.

ארגון האוהדים החדש, ערך מגבית בקרב מספר עסקים בשכונת התקווה והצליח לגייס כספים שיוקצו לקניית אביזרי עידוד למשחק בשבת. "אנחנו מכינים לשחקנים הפתעה ביציעים", הבטיחו היום ראשי האוהדים. בבני יהודה מצפים לכ-7,000 אוהדים שיגיעו למשחק. מחיר הכרטיס, כרגיל במשחקי בני יהודה העונה יעמוד על 40 שקלים בכל השערים, למעט שער 1.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully