וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס ואנדרלמוסיה בברצלונה

בכיר במועדון הפאר הקטאלוני חושף פיצול בקבוצה ומאשים מספר שחקנים בהשתמטות מאימונים. "יש שחקנים שעושים מה שהם רוצים"

בכיר בקבוצת ברצלונה, חאבייר סאלה מרטין, חושף היום (רביעי), שעות ספורות לפני משחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות נגד שאלקה, סודות מחדר ההלבשה של מועדון הפאר הקטאלוני. מרטין משמש כנשיאה הכלכלי של המועדון והוא יוצא בהתקפה חסרת תקדים על הבדלי המעמדות בקבוצה, על העובדה כי ישנם שחקנים שמתמאנים רק בחלק מן הזמן ועל ההאשמות כנגד נשיא המועדון, חואן לאפורטה.

"יש שחקנים שעושים מה שהם רוצים", רושף מרטין, מבלי לנקוב בשמות. "וכך, מתאמנים פחות מחבריהם. זה לא צודק שלאחד, שניים או שלושה שחקנים יש כל כך הרבה ימי חופש ומתוך 60 אימונים הם מגיעים רק לכ-20".

דבר נוסף שמטריד את מרטין הן ההאשמות על כך שהנשיא לא עושה דבר כדי למנוע את הפיצול הזה. "זה לא הגון לומר שלאפורטה לא פועל. השחקנים האלה לא עובדים. הם לא עושים כלום, הם לא משחקים שבועות ומבזבזים זמן רב בלדמות פציעות ודברים אחרים, אבל הם נבדלים ומנותקים מן הקבוצה".

ייתכן שזו התפרצות שנובעת מהלב של דמות בכירה במועדון, ייתכן שזהו ספין שמתוכנן היטב בקפידה על מנת להודיע לעולם הכדורגל וגם לשחקנים עצמם כי בקיץ הקרוב, ברצלונה תיפרד מכמה שחקנים. שני מועמדים רציניים להאשמותיו של מרטין הם רונאלדיניו ודקו.

מיהם לדעתכם השחקנים? טקבקו לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully