וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: באיירן סיימה ב-3:3 דרמטי בחטאפה ועלתה לחצי הגמר

חטאפה נגעה בחצי גמר גביע אופ”א, אבל צמד של לוקה טוני (115 ו-120) קבע 3:3 והעלה את באיירן. גם פיורנטינה, ריינג’רס וזניט עלו

ארבע משחקי רבע גמר גביע אופ"א נערכו הערב (חמישי), ומעל כולם עמדה הדרמה האדירה במפגש בין חטאפה לבאיירן מינכן, שסיימו את משחקן בגרמניה ב-1:1, וסחטו אחת לשניה את המיץ לפני שסיימה ב-3:3 דרמטי שהעלה את באיירן לחצי הגמר.

יריבתה של באיירן בחצי הגמר תהיה זניט סנט פטרסבורג, שהפסידה 1:0 בבית ללברקוזן, אבל עלתה בזכות הניצחון הגדול שלה 1:4 בגרמניה במשחק הראשון בין השתיים. פיורנטינה עלתה לשלב הבא אחרי 0:2 על איינדהובן בהולנד (1:3 בסיכום שני המשחקים), ותפגוש את גלזגו ריינג'רס, שהעיפה את ספורטינג ליסבון כשניצחה באותה התוצאה וניצלה 0:0 מהמשחק הראשון.

חטאפה – באיירן מינכן 3:3

משחק לדורות התפתח באיצטדיונה של הקבוצה הקטנה של מדריד, שחזרה ממינכן בשבוע שעבר עם תיקו 1:1 ולא חששה להביט לענק הבווארי ישר בעיינים, גם אחרי הרחקתו המוקדמת של רובן דה לה רד הצעיר כבר בדקה החמישית. שער של קוזמין קונטרה הרומני, שכבש גם את השער היקר באליאנז ארינה, העלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-44, אבל חזרה למשחק בדקה ה-89 עם שער דרמטי של פרנק ריברי, לפני שהדרמה רק החלה עם השריקה לסיום תשעים הדקות.

דקה אחת בתוך ההארכה הפגיז חאבייר קאסקוורו כדור אדיר לרשת של אוליבר קאן, ושתי דקות בלבד לאחר מכן כבש בראוליו שער נוסף למקומיים והעלה את חטאפה ל-1:3 מהמם, אבל הסיפור עדיין לא נגמר. בדקה ה-115 שמט פאטו אבולונסיירי, השוער הארגנטינאי הוותיק של חטאפה, כדור פשוט ואיפשר ללוקה טוני לצמק ל-2:3, ובדקה ה-120 הוא בא על עונשו, כשנגיחה של החלוץ האיטלקי הנפלא השוותה ל-3:3, והעלתה את באיירן לחצי הגמר בזכות שלושת שערי החוץ שלה.

פ.ס.וו איינדהובן – פיורנטינה 2:0

במפגש הקודם דני קוברמנס סידר לאיינדהובן תיקו חוץ יקר (1:1) בסטאדיו ארטיו פרנקי של פיורנטינה, וההולנדים כבר הריחו את חצי הגמר. אלא שלפיורנטינה היו תוכניות אחרות לגמרי לגבי הגומלין, והם שלחו את איינדהובן המאוכזבת הביתה.

בדקה ה-36 אדריאן מוטו בעט בימין כדור לפינה הימנית של השער והבקיע. הקבוצה האיטלקית לא הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-53 הגיע השני: מוטו באחד על אחד מול הראליו גומז הוביל לבעיטה שנהדפה, אך הכדור החוזר מצא את דרכו לרשת.

ספורטינג ליסבון – גלאזגו ריינג'רס 2:0

המשחק הראשון בסקוטלנד הסתיים ללא שערים, אבל בריינג'רס לא היו מודאגים מחוליית ההתקפה וקיבלו לכך אישור הערב. הקבוצה הסקוטית כבשה העונה 73 שערי ליגה והיא קבוצת ההתקפה השניה הטובה באירופה אחרי אייאקס, והערב היא ידעה היטב את העבודה שלה. בריינג'רס מעודדים מחזרתו של החלוץ הצרפתי דניאל קוזין, שנכנס כמחליף בדקה ה-72 אחרי שנעדר חמישה שבועות בגלל פציעה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיע השער הראשון בדקה ה-60, כשג'ין -קלוד דרשוויל היה אחראי לשער החוץ, לאחר שקיבל מסירה מסטיבן דיוויס מצא את עצמו חופשי ובעט פנימה. ריינג'רס שמרה על יתרון השער ושתי דקות בתוספת הזמן חתמה את הסיפור כשסטיבן וויטייקר חתך את ההגנה של המארחים וסיים בשער מצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

זניט סט. פטרסבורג – באייר לברקוזן 1:0

במשחק שנערך כמעט לפרוקוטול בלבד, הצליחה באייר לברקוזן לסיים לפחות עם טעם פחות מריר את השתתפותה בגביע אופ"א. אחרי ההשפלה במשחק הראשון כשהפסידה בגרמניה 4:1, היא ידעה שהרבה סיכויים אין לה להמשיך הלאה, מה שאיפשר לה לשחק משוחרר ולסיים עם הניצחון.

לברקוזן המוכה, שהפסידה ארבעה משחקים ברציפות והידרדרה למקום השישי בליגה, כבשה את שער הניצחון כאשר דמיטרי בוליקין נגח מצוין בדקה ה-18 לפינה השמאלית של השער ממרכז הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully