וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מנדז שוחרר ממכבי ראשון לציון

9.4.2008 / 17:32

המועדון והשחקן החליטו כי עליהם להיפרד. הפורוורד לא יוכל לשחק בארץ העונה. משה קליסקי: "ברור שגם ליכולת המקצועית שלו היה חלק"

פורוורד מכבי ראשון לציון, חואן מנדז, שוחרר הערב (רביעי) מהקבוצה. "בהחלטה משותפת, החליטו הצדדים לסיים את ההתקשרות באופן מיידי", נאמר בהודעה הרשמית של הקבוצה, והשחקן, שיחסיו עם המועדון עורערו בשבועות האחרונים, אמור לעזוב את הארץ ביממה הקרובה.

יו"ר ראשון לציון, משה קליסקי אמר בתגובה לשיחרור: "כשהבאנו את עומר סניד, היה ברור שלא נישאר עם 6 זרים. במשך השבועיים האחרונים ניסינו להחליט על מי יהיה הזר שישוחרר, וההחלטה לשחרר את מנדז היתה הדדית לשני הצדדים". למרות הדברים, שלח היו"ר עקיצה לגבי התצוגות שהשיג השחקן בשבועות האחרונים: "אני לא מתכוון להעביר ביקורת מקצועית על מנדז, אבל ברור שגם ליכולת המקצועית שלו היה חלק".

הרקע ליחסים המעורערים בין השחקן לקבוצה החל כשמנדז נעדר לפני כשלושה שבועות מאימון, וטען כי חלה. בראשון לציון הטילו ספק בכך, ולאחר שמנדז הושעה לשלושה ימים, הוא נקנס, התנצל וחזר לשורות הקבוצה. בשני המשחקים האחרונים קלע מנדז 8 נקודות בלבד (2 מ-13 מהשדה), ובקבוצה החליטו לסיים את ההתקשרות עם השחקן. מנדז, שחקנה של נבחרת קנדה, לא יכול לחתום באף קבוצה בארץ עד סוף העונה, ומרבית הליגות ברוב באירופה חסומות בפניו. בראשון לציון מצפים שהרכש החדש, עומאר סניד, ימלא את החלל בקו הקדמי.

מנדז (26, 2.02 מ') החל את דרכו בישראל כשחתם בתחילת העונה שעברה בשורות עירוני נהריה. בקיץ עבר השחקן לשורות ראשון לציון, במדיה רשם העונה ב-19 משחקי ליגה, ממוצע של 16.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully