וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפרעים? לכלא!

בספרד מתחילים להילחם במתפרעים במגרשים, ושלושה אוהדי אספניול יילכו לכלא בעקבות התפרעות בדרבי הקטאלוני. האוהדים מודאגים

שלוש שנים בכלא. זה מה שגזר בית המשפט בברצלונה על שלושה אוהדי אספניול, אשר הואשמו בהתפרעות ובהפרת הסדר הציבורי בדרבי הקטאלוני מול ברצלונה לפני כמעט 4 שנים.

רק לפני חודש פוצץ המשחק בין אתלטיק בילבאו, לבטיס, לאחר שארמנדו ריביירו, שוער בליבאו, נפגע בראשו מבקבוק שהושלך לעברו מכיוון אוהדי בטיס. ההתאחדות הספרדית הבינה כי עליה לנקוט ביד קשה כנגד המתפרעים במגרשי הכדורגל אם ברצונה למנוע מקרי אלימות נוספים.

מדובר באחד מהעונשים החמורים ביותר שנגזרו בספרד על התפרעות במגרשי הכדורגל. השלושה הואשמו בהובלת המהומות בקהל, עימות עם שוטרים והשלכת חפצים למגרש, בדרבי שנערך ב-16 באוקטובר 2004, באיצטדיון הביתי של אספניול על שם לואיס קומפאניאס. בנוסף לעונש המאסר, חויבו השלושה לשלם להנהלת אספאניול סכום גבוה של 10,782 יורו, וכניסתם למגרשי הכדורגל אסורה בחמש השנים הבאות.

* שחקני בואבישטה הפורטוגלית הודיעו אתמול (שלישי) כי בכוונתם לשבות ולא להופיע למשחק החוץ של קבוצתם, ב20.04 מול מדיארה. השחקנים טוענים כי הקבוצה מעכבת את תשלום משכורתם כבר למעלה מחודשיים. בואבישטה ממוקמת במקום העשירי בטבלה כאשר פורטו כבר הבטיחה את האליפות הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully