וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טרי: "אנחנו לא יכולים לפשל"

ג'ייסון טרי מדאלאס יודע, גם אחרי הניצחון על סיאטל, כי כל משחק עד סוף העונה הוא קריטי. כריס בוש מודה שאינו סומך על חבריו לקבוצה

דאלאס, דנבר וגולדן סטייט ממשיכות לספק את העניין בקונפרנס המערבי, כאשר הלילה (בין שלישי לרביעי) שמרו את המאבק על העלייה לפלייאוף פתוח לגמרי, לאחר שרשמו כולן ניצחונות. במזרח, אינדיאנה שומרת על סיכוייה לעלות למקום ה-8 כשניצחה את אטלנטה, שממוקמת מקום אחד מעליה.

דאלאס בדרך לפלייאוף

לאחר הניצחון על סיאטל (83:99) התמקמו המאבריקס במקום ה-7, והסירו מעצמם מעט לחץ לקראת המשך המאבק על העלייה לפלייאוף. ג'ייסון טרי ממצטייני המשחק, אמר: "כל המשחקים הקרובים חשובים לנו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפשל, במיוחד בבית. שיחקנו נגד קבוצה שאין לה כבר מה להפסיד, וידענו שהם הולכים לשחק חזק. פשוט היינו צריכים לשחק יותר חזק מהם וזה מה שעשינו".

רכז הקבוצה, ג'ייסון קיד, שקלע במשחק רק 10 נקודות הוסיף: "אנחנו משחקים את הכדורסל הטוב ביותר שלנו העונה, ואני שמח שאנחנו עושים את זה לקראת הפליאוף. אנחנו תופסים ביטחון ממשחק למשחק ומשחקים ברמה גבוהה. אני מרוצה מהקבוצה".

קרב הראש בראש בין דנבר לגולדן סטייט ממשיך להיות הסיפור החם בליגה, כאשר הנאגטס הביסו את הקליפרס בתוצאה 99:119 והווריורס ירקו דם וניצחו בשוטאאוט את סקרמנטו - 132:140. "אנחנו יודעים שנותרו לנו רק עוד חמישה משחקים עד לסיום העונה", אמר בארון דייויס, לאחר עוד משחק מצויין בו קלע 32 נקודות וחילק 9 אסיסטים. "אנחנו צריכים לנצח את כל החמישה כדי לעלות לפלייאוף. זו המטרה שלו. זו המשימה שלנו. זו היתה המטרה מהרגע שהעונה התחילה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק את המשחק שלנו ויהיה בסדר", סיכם השחקן.

בלילה שבין חמישי לשישי יעלו הקבוצות להתמודדות אחת מול השנייה במשחק שעשוי להכריע את זהות העולה השמינית במערב. "שתי קבוצות טובות וראויות לפלייאוף ייפגשו לקרב ביום חמישי", אמר מאמן דנבר ג'ורג קארל. "אנחנו נוכל עוד לעלות לפליאוף גם אם נפסיד להם, אבל זה ייתן לנו דחיפה רצינית קדימה אם ננצח".

כרמלו אנתוני מדנבר קלע במשחק מול הקליפרס 36 נקודות, והוא נמצא ביכולת שיא בדיוק כשהנאגטס צריכים אותו. על ההופעה של אנתוני אמר מאמנו: "הוא נמצא בתקופה מצוינת. הנוכחות והכוח שלו בצבע היו מכריעים." השחקן עצמו ניסה לשמור על פרופורציות לקראת המשחק החשוב בחמישי. "אני רוצה להראות ככה גם במשחק החשוב מול גולדן סטייט", אמר. "זה משחק חשוב מאוד עבורנו. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו."

הפייסרס, מצידם, שמרו על סיכוי לסיים במקום השמיני במזרח, כאשר גברו על אטלנטה 98:112. "אמרתי לכמה אוהדים לפני המשחק שהלוואי והיו לנו עוד עשרה או חמישה משחקים כי רק עכשיו נכנסו לקצב", אמר ג'רמיין אוניל, שחקן אינדיאנה. "אם לא היינו מנצחים את אטלנטה, חלום הפלייאוף היה נגוז עבורנו", הוסיף דני גריינג'ר. "אין ספק כי תחושת הדחיפות מתלווה למשחק שלנו וזה מוביל אותנו לאיפה שאנחנו עכשיו".

משבר אמון בטורונטו?

* העונה של טורונטו לא מתרוממת, שלא לומר שהיא מאכזבת, ואחת הסיבות לכך עשויה להיות חוסר האמון של כריס בוש בחבריו לקבוצה. לפי עדותו שלו. "אני צריך ללמוד לסמוך עליהם יותר", אמר בוש לאחר שני ההפסדים האחרונים, לשארלוט ולניו ג'רזי. "לא היה לי מספיק אמון בהם, ואני מוכן להודות בכך. שוחחתי עם המאמנים והם אמרו לי את אותו הדבר - תסמוך עליהם".

* מתרבים הסימנים שהסוניקס יעזבו את סיאטל לטובת אוקלהומה, אולם אחד שרגיל ללכת נגד הזרם מתכוון לעשות כן גם עכשיו. מארק קיובן אמר כי יצביע נגד המעבר, בסבב ההצבעה בין 30 הבעלים של הליגה שמאשר כל תזוזה של קבוצה. "אני חושב שמה שיעזור ל-NBA הוא גודל השוק, ובסיאטל יש את השוק ה-14 בגודלו בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully