וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "כמובן שאני אופטימי"

אברהם גרנט הודה שצ'לסי לא הייתה במיטבה ב-0:2 על פנרבחצ'ה אבל העיקר הדרך. בניטז: "תהיה לנו אמונה גם מול צ'לסי"

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכת וידאו: יאיר דניאל

זה היה ערב כמו שערב של הליגה הטובה בעולם צריך להיות. ששלוש מארבע הגדולות של הכדורגל האנגלי עלו על המשטחים. שתיים מהן, צ'לסי וליברפול, יצאו מנצחות, 0:2 לצ'לסי על פנרבחצ'ה, 2:4 לליברפול על ארסנל, והן ייפגשו בחצי הגמר.

אחת אחרת, ארסנל, וטורקייה נוספת, פנרבחצ'ה, נפרדות לשלום. הכחולים והאדומים ייפגשו בחצי גמר המפעל בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות. בפעמיים הקדומות הייתה ידם של החניכים של רפא בניטז על העליונה. זה היה נגד ז'וזה מוריניו. כעת ייתקל המנג'ר הספרדי (ויוסי בניון) באברהם גרנט (וטל בן חיים).

"כשמגיעים לרבע גמר ליגת האלופות, צריך לחשוב רק על איך מגיעים לחצי הגמר ולא על שום דבר אחר", אמר גרנט בסיום המשחק והקדים אולי את שאלותיהם של עיתונאים מסויימים באשר לתפקוד של שחקניו. גרנט הוסיף: "במשחק בטורקיה נראינו יותר טוב, אבל התוצאה הסופית היא זו שחשובה". על היריבה הבאה מליברפול אמר גרנט: : "תמיד רציתי לדעת מה יהיה בעתיד, אבל אני לא. אני רק יודע שנעשה את המקסימום שלנו, ואני שמח מאוד שהגענו לחצי הגמר, זו הייתה המטרה שלנו. כבר אמרתי שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים השנה ואנחנו מתקרבים לזה, כמובן שאני אופטימי".

גרנט, שיחסר את מייקל אסיין במשחק הראשון מול ליברפול בגלל צהובים, התייחס גם לפציעתו של השוער האיטלקי קלאודיו קודיצ'יני ואמר: "זה לא נראה כל כך טוב כרגע, אבל נצטרך לחכות ולראות. הבעיה היא בשריר הירך שלו. מסתבר שהשנה אני מתפקד כרופא לא פחות מכמנג'ר. אני צריך לספר לכם כל שבוע על הפציעות של השחקנים".

"זה היה קשה, צריך לתת את הקרדיט לפנרבחצ'ה. הם עשו את החיים קשים מאוד עבורנו", אמר פרנק למפארד, כובש השער השני לצ'לסי. "אנחנו חשים הקלה גדולה כרגע. למען האמת וההגינות, הגיע לנו לעבור ולעלות לחצי הגמר. לא שיחקנו כפי שאנחנו יודעים, אבל בתחרות מסוג זה, צריך ללכת על תוצאה.

"היינו כבר במעמד הזה. אנחנו יודעים הכול על ליברפול והם הכול עלינו. זה מדהים שנפגוש אותם שוב. נהיה חייבים להיות מרוכזים נגד ליברפול, כפי שהיינו הערב".

ראוי לציין כי המשחק השני בין צ'לסי לליברפול ייערך בערב יום השואה בתאריך 30.04

"כל השריקות המכריעות היו נגדנו"

המנג'ר הספרדי רפא בניטז כבר מתכונן לדרבי האנגלי הגדול של חצי גמר ליגת האלופות. בתום הניצחון הגדול של ארסנל אמר בניטז: "במצב של 2:2, השחקנים שלי גילו אופי נדיר. היינו כל כך חלשים לפני המחצית, אבל הדברים השתנו לגמרי בהמשך. עכשיו אנחנו עומדים לפגוש את צ'לסי בפעם נוספת בחצי הגמר. כמובן שזה יהיה קשה מאוד, אבל יש לנו מספיק נסיון, ולא פחות חשוב גם אמונה, כדי לעבור גם את השלב הזה".

מאמן ארסנל, ארסן ונגר, היה נסער לאחר המשחק. "לאחר הגול השני שלנו המשחק היה גמור", אמר המאמן. "רק שריקה מוטלת בספק לביעטת 11 מטר וחוסר ריכוז גרם לנו להפסיד. קשה לי מאוד לעכל את זה. כל השריקות המכריעות בשני המשחקים היו נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully