וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

66 דקות לסהר בדרבי של שפילד

קבוצתו של הישראלי, שפילד וונסדיי, כבר הובילה 0:2 מול היונייטד, אך נכנעה בהמשך וסיימה ב-2:2. פורטסמות' ניצחה 0:1 את ווסטהאם

הדרבי של שפילד הסתיים ב-2:2 בין היונייטד לוונסדיי, וקבוצתו של בן סהר ממשיכה להסתבך בקרבות התחתית. החלוץ הישראלי, בן סהר, שיחק 66 דקות ולא היה מעורב בכיבוש השערים.

שש דקות לפני סיום המחצית הראשונה אדם בולדר כבש את שער היתרון לוונסדיי והיה אחראי לכיבוש השער השני בדקה ה-56, אך ריצ'ארדס וודס כבש שער עצמי וצימק ל-2:1 בדקה ה-62. ארבע דקות מאוחר יותר נערך החילוף כאשר סהר יצא ובמקומו נכנס ברטוז סלוסארסקי. ג'יימס ביטי הישווה חמש דקות לסיום וחילק את הנקודות בין השתיים.

סהר היה אחראי לשני מצבים של היונייטד: בדקה השמינית החלוץ הישראלי בעט היטב בימין, אך הכדור הלך מחוץ למסגרת. בדקה ה-51 הוא בעט כדור שנעצר על ידי השוער של היונייטד. במשחקה הבא של שפילד וונסדיי, היא תארח את פלימות', שנמצאת במקום העשירי. נכון לעכשיו וונסדיי מדורגת במקום ה-20 עם 48 נקודות, שתי נקודות יותר מהמקום שממנו נושרים לליגה השלישית בחשיבותה.

פורטסמות' יצאה הערב למשחק חוץ קשה באפטון פארק וניצחה 0:1. האיצטדיון הביתי של הפטישים היה מלא כמעט עד אפס מקום למרות העונה הבינונית של הקבוצה. ווסטהאם סבלה מסגל חסר במיוחד, כאשר פרדי ליונברג, ג'ון פנטסיל וג'ורג מקרטני לא היו כשירים וספגה את שער הניצחון במחצית השנייה.

הארי רדנאפ ניסה להוריד את החניכים שלו לקרקע אחרי ההעפלה לגמר הגביע. המחצית הראשונה עברה ללא אירועים מיוחדים, אולם בדקה ה-61, העלה ניקו קרניקר את פומפי ליתרון מוצדק. בהמשך לא צלחו ניסיונותיהם של הפטישים להשוות את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully