וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר

חניכיו של ישראל חילו ניצחו 1:3 את מכבי תל אביב והם קרובים משחק אחד מאליפות שנייה ברציפות. חילו: "נחגוג את האליפות בהדר יוסף"

אחרי שניצחה את המשחק הראשון בהדר יוסף וגנבה את הביתיות עליה עמלה מכבי תל אביב כל העונה, גברה מכבי מוסינזון הוד השרון על הצהובים במשחק השני בסדרה ועלתה ל-0:2 מבטיח.

כמו במשחק הראשון, גם הערב (שלישי) חניכיו של ישראל חילו פתחו מצוין את המשחק, מכבי תל אביב נראתה רדומה והמקומיים ניצחו את הראשונה 23:25. זוהר בר נצר העיר את שחקניו והם הצליחו לחזור למשחק אחרי שהשוו את מניין המערכות עם ניצחון 22:25 בשנייה. הוד השרון פתחה חזק את השלישי והחזירה לעצמה את היתרון במערכות עם 22:25. גם ברביעית, הוד השרון שלטה, מכבי ניסתה לחזור, אבל כל פעם בעטה בדלי. בסוף זה נגמר 19:25 והוד השרון קרובה קרובה לבאר - נקמה על ההפסד בגמר הגביא ואליפות שנייה רצופה.

ביום שלישי הבא ייערך המשחק השלישי בסדרה. כפי שזה נראה כעת, הסדרה שהבטיחה להיות מותחת, מרתקת וארוכה, יכולה להסתיים בסוויפ אדיר של הוד השרון על מכבי תל אביב וזכייה שנייה רצופה באליפות. אם הצהובים יצליחו להתעשת לנצח את המשחק השלישי בהדר יוסף, ייעלה להם עוד סיכוי קל לחזור לסדרה ואולי לעשות קאמבק מהסרטים. כדי שזה יקרה זוהר בר נצר ושחקניו צריכים לעשות סוויץ' רציני בראש.

"זה היה קשה כמו שחשבתי", אמר מאמן הוד השרון ישראל חילו בתום המשחק. "אנחנו לא מפסידים בבית. צריך לקרות דבר מיוחד כדי שנפסיד בבית. לא מכובד שהקהל של מכבי מקלל שחקנים של נבחרת ישראל. לנו יש את הקהל הכי טוב בארץ. הגענו לשיא בזמן הנכון. אלו לא היו הצהרות בעלמא, התכוונתי למה שאמרתי.

"המשחק הבא נדחה ליום שלישי. לנו זה לא משנה. נבוא בכל הכוח, כל הלחץ על מכבי, אין לנו מה להפסיד. אנחנו ננצח ונחגוג אליפות בהדר יוסף".

"אמרתי שאני מקווה שלביתיות לא תהיה השפעה", אמר זוהר בר נצר, מאמן מכבי תל אביב המאוכזב. "לא ניצחנו כי לא ידענו לנצל את המומנטום. במערכה השלישית והרביעית הם ברחו לנו. סדרה של חמישה משחקים זה כמו משחק של חמש מערכות, אפשר לחזור מ-2:0 ל-2:2 ולהביא את המשחק האחרון בסדרה להדר יוסף".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully