וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: טאו הרגישה בבית

הקבוצה הספרדית של ספאחיה הביסה 68:85 את פרטיזן בלגרד במשחק השלישי, ועלתה לפיינל פור שיתקיים במדריד, שם תפגוש את צסק"א

כשהתקבלה הידיעה על כך שטאו ויטוריה תפגוש את פרטיזן בלגרד בשלב ההצלבה, היו בוודאי לא מעט חיוכים במועדון הספרדי. אף אחד לא זילזל בסרבים, אבל היה ברור לכולם כי פרטיזן אינה משוכה גבוה יותר על המידה. על הנייר, טאו נראתה כפייבוריטית ברורה, במיוחד לאחר שסיימה עם המאזן הטוב ביותר בליגה, וניצחה את המשחק הראשון במפגש בין השתיים.

אלא שהמשחק השני שהתקיים בבלגרד הסתיים ביתרון 21 לפרטיזן, ולמשחק הקובע כבר הגיעה טאו אחרת. קבוצתו של ספאחיה הביסה 68:85 את הסרבים לאחר רבע רביעי גדול, וסידרה לעצמה הופעה רביעית ברציפות בפיינל פור מול לא אחרת מאשר צסק"א מוסקבה, שהביסה את אולימפיאקוס מוקדם יותר. למרות היריבה הקשה, הספרדים ייהנו מיתרון ביתי מובהק, מאחר והפיינל פור עצמו יתקיים במדריד, יתרון אותו הם מתכוונים לנצל עד תום.

פרטיזן הגיעה עם הרבה יומרות ותקווה שאפשר לעשות את זה, ורבע ראשון טוב שלה עם הגנה חזקה הניב יתרון של 3 נקודות. אלא שאז התעוררו הספרדים, ראקוצ'ביץ' מצא את הטבעת, וריצה של 13:22 לזכותה של טאו העניקה לה את היתרון במחצית, 32:38. האורחים, שהביסו את הספרדים במשחק הקודם, לא ויתרו, וחזרו למשחק תודות לדקות טובות של מילנקו טפיץ' ואורוס טריפקוביץ'. אבל אז פתחה קבוצתו של ספאחיה מבערים, רצה ל-15:25 ברבע האחרון, והכריעה את המשחק. הספרדים אמנם חוגגים עלייה לפיינל פור שיתקיים אצלם בבית, אבל גם בויטוריה יודעים שבשביל לעבור את הרוסים ולהגיע אל הגמר, יצטרך לקרות שם משהו מאוד מיוחד.

קלעו לטאו: פיט מיקל 19, טיאגו ספליטר 18 (7 מ-9 מהשדה, 9 ריבאונדים), איגור ראקוצ'ביץ' 15. לפרטיזן: אורוס טריפקוביץ' 16, וליקוביץ' ומילנקו טפיץ' (4 חטיפות) 14 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully