וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולאג'ואן, יואינג וריילי נכנסו להיכל התהילה

השלושה יזכו לכבוד הראוי יחד עם דיק וייטל ואדריאן דנטלי. סטרן שוב מנסה להגביל את גיל הכניסה לליגה, ביינום מחלים מהפציעה

שנייים מהסנטרים הגדולים בתולדות ה-NBA, האקים אולאג'ואן ופטריק יואינג, הם שניים מתוך שבעה אנשים שהבטיחו היום (שני) את מקומם בהיכל התהילה. אליהם הצטרפו מאמן מיאמי פט ריילי (כמובן על תקופתו בקבוצה אחרת, אי שם בשנות ה-80) ואדריאן דנטלי. כמו כן, הבעלים של דטרויט וויליאם דייוידסון, מאמנת הנשים קטרין ראש והפרשן הוותיק דיק וייטל יזכו לכבוד, בטקס שייערך ב-5 בספטמבר במסצ'וסטס.

"אני עדיין לא מאמין שנכנסתי לרשימה של הגדולים של המשחק", אמר אולאג'ואן, שקלע יותר מ-27 אלף נקודות וקלט 13 אלף ריבאונדים בקריירה המדהימה שלו. "זה נחמד שמעריכים את כל הזיעה והדם ששפכת במשך שנים על המגרש", אמר פטריק יואינג.

סטרן נגד הילדים

דייויד שטרן מנסה להגדיל את הגבלות הגיל על הכניסה לליגה. שטרן ונשיא ליגת המכללות מיילס ברנד מגבשים הסכם לפיו שחקנים ייאלצו לחכות לפחות שנתיים אחרי שהם מסיימים תיכון בטרם יוכלו להיבחר לדראפט. ההחלטה עדיין צריכה לעבור אישור של ארגון השחקנים.

שטרן, כידוע, לא כל כך אוהב לראות את התופעה שמתחוללת בשנים האחרונות, זו שמאפשרת לילדים בני 18 לחתום על חוזים של מיליוני דולרים. כרגע החוק אומר ששחקנים צריכים לחכות שנה אחת אחרי התיכון בטרם יילכו לדראפט (או בגיל 19).

ביינום בדרך חזרה למגרשים?

לראשונה מאז חודש ינואר, אנדרו ביינום הצטרף ללוס אנג'לס לייקרס במשחקה מול סקרמנטו. ביינום, כמובן, לא שותף, וגם לא אמור לשחק במשחק הבא מול פורטלנד, אבל הוא קרוב מאוד לחזרה למגרשים.

"הברך שלי מעט התנפחה מהטיסה", אמר ביינום, "אבל חוץ מזה הכל הלך בסדר". פיל ג'קסון, לעומת זאת, טוען כי לא ישתף את השחקן כשהמקום בפלייאוף מובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully