וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני בעד קארדיף

חוקי ההתאחדות האנגלית ימנעו מהוולשים להעפיל לאופ"א גם אם יזכו בגביע ונשיא אופ"א עשוי להתערב. משפחתו של קאפלו נחקרה בפרשיית המס

קארדיף ניצחה אתמול (ראשון) 0:1 את בארנסלי ועלתה לגמר הגביע האנגלי לראשונה מאז 1927. הבלובירדס הם הקבוצה הוולשית היחידה שהגיעה לגמר הגביע האנגלי, אבל אם הם יזכו בגביע הם יעמדו בפני בעיה שעשויה למנוע מהם מלשחק בגביע אופ"א.

על פי חוקי ההתאחדות האנגלית הקבוצות הוולשיות מעפילות לגביעי אירופה השונים רק מהתחרויות המקומיות בליגה הוולשית ולכן גם אם תזכה בגביע, או שפורטסמות תעלה לגביע אופ"א דרך הליגה, השתתפותה של קארדיף במפעל האירופאי מוטלת בספק. מי שנחלץ לעזרת הקבוצה הוא דווקא נשיא אופ"א, מישל פלאטיני.

דובר אופ"א, וויליאם גיילרד אמר היום: "הנשיא פלאטיני ביקש מהוועדה המארגנת לבדוק אפשרות של נתינת ווילד קארד למפעל לקארדיף סיטי. מנקודת המבט שלנו זה יהיה עצוב מאוד אם הם יזכו בגביע, אבל לא יוכלו להתחרות באירופה".

גם משפחתו של קאפלו נחקרת

החקירה בדבר הונאת מס של מנג'ר נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, חוצה מדרגה ומתרחבת. כעת מתברר כי בני משפחתו של המאמן האיטלקי, אשתו ושני ילדיו נחקרו בטורינו. "אני מאשר שאשתו של קאפלו והילדים נחקרו בשל אותן אשמות", אמר התובע במשפט, מרקו ג'יאנוגליו. מתברר שגם נשיא רומא, פרנקו סנסי ובנותיו מעורבים בפרשה, כמו גם נשיא גנואה, אנריקו פרזיוסי.

כזכור, בחודש ינואר התובעים הודיעו כי הם בודקים אם קאפלו נדרש לשלם מס איטלקי על כסף שהוא מחזיק בחו"ל. החוקרים סיפרו כי חלק מהבדיקה היא האם מיליונים שהרוויח קאפלו כשאימן ברומא (בין 1999 ל-2004) הלכו למקום שלא הוצהר עליו.

בתגובה להאשמות הללו אמר בזמנו קאפלו כי לא היו אי סדרים בכספים שהרוויח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully