וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה שולל את מועמדות מוריניו

נשיא ברצלונה לא מעוניין בפורטוגלי בגלל מחוייבות הקבוצה לכדורגל אטרקטיבי. אטו תוקף את האוהדים: "ההתנהגות שלהם לא עוזרת"

ברצלונה יכולה הייתה לצמק אתמול (ראשון) את הפער מריאל מדריד ל-5 נקודות אחרי שזו סיימה בתיקו מול מאיורקה בשבת, אבל הקטאלונים לא הצליחו לכבוש מול חטאפה והמשחק נגמר ב-0:0 כואב עבור הקבוצה הביתית.

מי שכבר התחיל לאבד את הסבלנות הם אוהדי הקבוצה, שאתמול כבר שרקו בוז וקיללו את המאמן פרנק רייקארד. "מעכשיו אני מצפה מהקהל שלנו לתמוך בנו", אמר אחרי המשחק חלוץ הקבוצה, סמואל אטו, "כולנו מתוסכלים, אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה כי יש לנו מטרות גדולות וביום רביעי אנחנו משחקים בליגת האלופות מול שאלקה".

עוד הוסיף אטו: "עדיין מוקדם להסיק מסקנות כי יש עוד חודש וחצי לסיום העונה והכל יכול לקרות. לאור הנסיבות, התנהגות כזו של האוהדים לא עוזרת לנו. אנחנו זקוקים לתמיכה. אנחנו מבינים את התסכול שלהם, אבל אנחנו צריכים אותם".

בינתיים הצהיר נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, שגם אם פרנק רייקארד יעזוב, ז'וזה מוריניו לא יהיה זה שיחליף אותו בגלל סגנון המשחק שלו: "לבארסה יש סגנון משחק משלה וכל מאמן שנביא יהיה צריך לכבד אותו. אנחנו מועדון בעל שם עולמי בזכות הכדורגל שלנו ונצטרך לשמור עליו".

על מאבק האליפות, בו איבדו גם ריאל מדריד, גם ברצלונה וגם ויאריאל נקודות השבוע, אמר הנשיא: "זה נראה כאילו אף קבוצה לא רוצה לזכות באליפות, אבל יש עוד שבעה משחקים ואנחנו צריכים להיות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully