וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט: "גרמנו ליונייטד לשקשק"

מאמן מידלסברו היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו מול השדים האדומים. אלכס פרגוסון היה מבסוט מהנקודה: "יכולנו להפסיד ויכולנו לנצח"

מנצ'סטר יונייטד סיימה אתמול (ראשון) בתיקו 2:2 מאכזב בחוץ מול מידלסברו, אבל אלכס פרגוסון התעקש לראות את הנקודות החיוביות שבנקודת הליגה.

"יכולנו להפסיד את המשחק, אין ספק לגבי זה. היו להם הזדמנויות טובות וההגנה שלנו לא הייתה בשיאה", אמר הסיר, "ברגעים אחרים יכולנו לנצח את המשחק כי חלק מהמהלכים שלנו היו נהדרים".

פרגוסון הוסיף: "הטבע של המועדון שלנו הוא לעולם לא לוותר וזו תכונה מצוינת בזמן הזה של השנה. זה שולח לכולם מסר שלא ניכנע ושנשחק בכל משחק עד קצה גבול היכולת. הנקודה הזו היא חשובה. אמרתי לפני כמה שבועות שהקבוצה שתהיה לה המשכיות תזכה באליפות ואני מקווה שאלו יהיו אנחנו".

את החדשה הרעה ביותר קיבלה אתמול יונייטד מכיוון ההגנה, לאחר שריו פרדיננד נפצע ונאלץ לעזוב את המשחק. היום יעבור קפטן נבחרת אנגליה בדיקה ובה תתברר חומרת הפציעה. כזכור, יונייטד כבר חסרה אתמול את נמנייה וידיץ' הפצוע, שצפוי להיעדר גם מהמשחקים מול ארסנל וצ'לסי ומרכז ההגנה שלה אתמול נראה פגיע יותר מבדרך כלל.

מאמן בורו, גארת סאות'גייט, היה מרוצה לנוכח היכולת של קבוצתו: "נתנו הופעה מצוינת. שיחקנו מול קבוצה נהדרת שיכולנו לבחון את היכולת שלנו מולה וגרמנו להם לשקשק. יש לנו חבורה של שחקנים צעירים שיגדלו ביחד ויהפכו לקבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully