וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי בוקו

הקבוצה מעיר הנמל גברה 1:3 על האלופה, ליון, בסטאד ולודרום ושמרה על פער שלוש הנקודות מנאנסי, שגברה 0:1 על פריז סן ז'רמן המסובכת

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים, כשבאחד מהם נפלה מיני הפתעה. מארסיי גברה על האלופה הנצחית, ליון, 1:3 בביתה. במשחק נוסף ניצחה נאנסי את פריז סן ז'רמן 0:1.

הקבוצה מעיר הנמל הדרומית, מארסיי, אירחה בסטאד ולודרום את ליון, שקרובה העונה לזכות באליפות שביעית ברציפות. בורדו ניסתה לרדוף אחריה, אך לשווא. הערב קיבלו הליונזים מכה חזקה, אבל ככל הנראה לא כזאת שתיקח מהם את האליפות, חרף העובדה שהפער בצמרת הצטמק לשש נקודות.

התכולים של אריק גרטס כבש את כל ארבעת השערים, במשחק שנגמר 1:3 לטובתם. ג'יבריל סיסה (26) ומאמדו ניאנג (28 ו-54) כבשו לשער הנכון, לוריק קנה (45) הרעיד את הרשת הלא נכונה. מאז הגיע אריק גרטס לקבוצה והחליף את אלברט אמון בתקפדי, הוא הצליח להצעיד את מארסיי מן התחתית למקומה הטבעי בצמרת הליגה. למארסיי, שניצבת במקום הרביעי, 52 נקודות והיא במרחק של שלוש נקודות מנאנסי שבמקום השלישי, המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה.

נאנסי שמרה על הפער, אחרי ניצחון 0:1 על פריז סן ז'רמן. מארק אנטוואן פורצ'ון (67) חתום על שער הניצחון. הקבוצה מעיר האורות ממשיכה להיות שרויה במצב רע מאוד בטבלה. היא מקום מתחת לקו האדום עם 35 נקודות. לארבע קבוצות, לאנס, טולוז, פ.ס.ז' ושטרסבורג, 35 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully