וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן נוגעת באליפות

הבווארים הגדילו את הפער בצמרת הבונדסליגה לתשע נקודות אחרי 1:3 מול בוכום. קאמבק דרמטי לדורטונד ב-1:2 על לברקוזן

שני משחקים השלימו הערב (ראשון) את המחזור ה-27 בבונדסליגה, ובסיומם נראה שאפשר להגיד מזל טוב לבאיירן מינכן. קבוצתו של אוטומר היצפלד נחלצה מפיגור וניצחה את בוכום 1:3, ובזכות הפסדה של המבורג לשטוטגארט אתמול (1:0) היא פתחה יתרון של תשע נקודות בראשות הטבלה, שבעה מחזורים לסיום העונה. במשחק נוסף ניצחה בורוסיה דורטמונד 1:2 את לברקוזן עם שני שערים מאוחרים.

באיירן מינכן - בוכום 1:3

באמצע השבוע חרקה המכונה הבווארית עם 1:1 ביתי מאכזב מאוד מול חטאפה ברבע גמר גביע אופ"א, וארבעה ימים לפני הגומלין במדריד היא גם נקלעה לפיגור ביתי מדהים מול בוכום משער מוקדם של מימון אזואג בדקה הרביעית. אבל למרות עוד איבוד עשתונות של מארק ואן בומל שעלה לו בכרטיס אדום בדקה ה-28, באיירן חזרה. נגיחה אדירה של לוסיו איזנה את התוצאה בדקה ה-31, פנדל של פרנק ריברי בדקה ה-74 הפך אותה, ושער נוסף של כריסטיאן לל בדקה ה-88 אחרי מבצע קבוצתי נפלא חתם את הסיפור.

בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 1:2

עד לפני כמה שבועות היתה לברקוזן הקבוצה החמה בליגה, אבל לאחרונה היא מאבדת גובה במהירות, ואחרי התבוסה הביתית לזניט סנט פטרסבורג באמצע השבוע (4:1) היא הצליחה לשמוט בדקות הסיום יתרון במבצר של דורטמונד והפסידה בפעם השלישית ברציפות בבונדסליגה. סטפן קיסלינג העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-51, אבל המהפך הגיע מרגלי אלכסנדר פריי הוותיק בדקה ה-87, ודדה הברזילאי בדקה ה-90, וחניכיו של מיכאל סקיבה נותרו מאוכזבים פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully