וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים

הכל היה מוכן לחגיגות האליפות השניה ברציפות של הקבוצה מהבירה, אבל האדומים הרסו להם את התוכניות והשיגו 3 נקודות חשובות בתחתית

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו מוקדם לאיזור של אצטדיון בלומפילד. הם הפשירו את הבשרים, ניפנפו ומינגלו להם ארוחה דשנה. לקינוח הם שיערו כי יטרפו, בצוותא עם אליליהם על כר הדשא, את הפועל תל אביב בדרך לאליפות שישית בתולדות הקבוצה ושנייה ברציפות.

אז נכון, במספר מבוטל של משחקים השחקנים האדומים נראו כמו קונוסים, אבל הערב הקבוצה של אלי גוטמן התרוצצה על הדשא כאילו אין מחר. ומבחינתה, אחרי הניצחון של מכבי הרצליה על מ.ס אשדוד אמש, באמת שלא היה מחר, כשהפער בינה לבין הקו האדום הצטמק לנקודה אחת בלבד.

להפועל לקח כמה דקות להיכנס למשחק, כשהיא גם נעזרת בשער המרהיב שכבש מיכאל זנדברג (8), שעורר אותה. מהדקה ה-20 לערך היא השתלטה על כר הדשא, נעזרה בטעות טיפשית של קאלה על דגו, ובשערים של פאביו ג'וניור (הקל ביותר בקריירה שלו) ודימיטאר טלקסיקי (שער שלא רואים כל יום) כדי להפוך את התוצאה ולגבור 1:3 על האלופה המכהנת ושבדרך, בית"ר ירושלים, באצטדיון בלומפילד במחזור ה-27 של ליגת העל.

בית"ר סיפרה כי היא מתרכזת כל כולה במשחק, אבל נראה ששחקניה נדבקו בשאננות. הם כבר היו בטוחים שהאליפות בכיסם. אף אחד לא חושב שהיא לא תהיה. זה היה ידוע עוד לפני שהעונה נפתחה, אבל בכל זאת היא צריכה לעשות את זה גם על הנייר. בשבוע הבא היא תוכל לחגוג בביתה כשתארח את מכבי הרצליה בטדי.

ביכולת כזו הפועל תל אביב לא תרד ליגה. אחרי ההפסד למ.ס אשדוד בשבוע שעבר, אף אחד לא האמין שלאדומים יש סיכוי כלשהו נגד בית"ר. אבל הפועל תל אביב, שנלחצה עם הגב אל הקיר, עשתה עבודה מצויינת. הניצחון, מעבר לעובדה שהוא נותן הרבה חמצן לנשימה לאדומים בתחתית, גם סוגר מעגל קטן מבחינתם. במחזור השני הגיעה בית"ר לבלומפילד. החמצה של ליאור אסולין (שעבר בינתיים לקפריסין) הביאה לשער מהצד השני (שעשה 1:2 לבית"ר) באחד המהלכים שאולי חרצו את גורלה של הפועל העונה. האדומים סוגרים חשבון קטן עם היריבה המושבעת מהבירה ועם שמעון גרשון.

מהלך המשחק

דקה 8 - גול! עוד לפני שהקבוצות הספיקו להתחמם, וינסנט אניימה הוציא כדור מהרשת. עמית בן שושן הוריד לעידן טל, שהסיט שמאלה למיכאל זנדברג. הקשר הדינמי חדר לרחבה ומכ-18 מטרים אלכסונית שלח טיל לפינה הנגדית. שער ענק, 0:1 לבית"ר.

דקה 28 - גול! ברוך דגו השווה בפנדל קליל, לאחר עבירה טיפשית של טברטקו קאלה. השוער תפס את דגו ביד לפני הרמת קרן, הקשר זרק את עצמו קלות ומנשה משיח הצביע על הנקודה הלבנה ושלף צהוב לקאלה. 1:1.

דקה 39 - זנדברג רצה לשחזר את הגול הראשון. הוא התקדם עם הכדור, חתך שמאלה למרכז ובעט מכ-20 מטרים, לא רחוק מהשער של אניימה.

דקה 40 - גול! הפועל עשתה תרגיל מצוין וכבשה. דגו הרים מצד ימין קרן קצרה, אלין טופוזאקוב המשיך אחורה עם הראש, פאביו ג'וניור הגיח ומשני מטרים כבש. מהפך, 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 56 - ג'וניור העביר כדור לדימיטאר טלקיסקי, שניצב על ה-16 לבד מול קאלה. הבולגרי ניסה להתחכם ולהקפיץ מעל השוער, אבל הכדור הלך מעל השוער ומעל המשקוף.

דקה 71 - גול! שער אדיר של טלקיסקי. הוא קיבל כדור מאבוטבול ושעט עם הכדור כ-50 מטרים. אלברמן ניסה לעצור אותו מאחור כמו בפוטבול, אך כשל. 20 מטרים מהשער הקפיך הבולגרי מעל קאלה, שלא למד את הלקח מן הפעם הקודמת. הפעם זה הצליח לו. 1:3 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, ברוך דגו (עידן סרור, 90+1), דמיטאר טלקיסקי (ראובן עובד, 84), שלומי ארבייטמן (טל חן, 73), פאביו ג'וניור.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, תומר בן יוסף (אבירם ברוכיאן, 59), שמעון גרשון, אריק בנאדו, עידן טל, גל אלברמן (ג'וניור ויסה, 73), דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, רומולו (חן עזריאל, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully