וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק של אפסים

ברצלונה לא ניצלה את התיקו של ריאל, כשסיימה ב-0:0 עם חטאפה, ויאריאל נוצחה. הפער בצמרת, שבע נקודות. ניצחון ללה קורוניה

המחזור ה-31 בליגה הספרדית המרתקת נמשך ביום ראשון, לאחר התיקו 1:1 של ריאל מדריד ביום שבת במאיורקה. ויאריאל יכולה הייתה לצמק את הפער מריאל לארבע נקודות בלבד, אבל סביליה גברה עליה 0:2. ברצלונה ניסתה גם היא לסגור את הפער מריאל, אבל סיימה בתיקו 0:0 בקאמפ נואו עם חטאפה. בארסה עלתה למקום השני, אבל הפער מריאל עומד על שבע נקודות.

אלתטיקו מדריד הביסה בביתה 3:6 את אלמריה, לה קורוניה עשתה ניצחון גדול, 1:3 על ראסינג סנטאנדר. ויאדוליד ובטיס ניצחו את לבנטה וסראגוסה 0:3, בהתאמה. בילבאו הנחילה לאספניול עוד הפסד, 1:0. מורסיה גברה על ולנסיה הלא יציבה 0:1.

ברצלונה - חטאפה 0:0

הקבוצה של פרנק רייקארד עלתה אחרונה לשחק במחזור. לאחר התיקו של ריאל אמש, וההפסד של ויאריאל הערב לסביליה. ניצחון שלה על הקבוצה מהפרבר הסמוך לבירה, היה מוריד את הפער מהאלופה לחמש נקודות, אבל כוכבי ברצלונה לא יכלו לכבוש מול הקבוצה, שעשתה תיקו 1:1 ביום חמישי האחרון נגד באיירן מינכן בחוץ ברבע גמר גביע אופ"א.

בארסה עלתה אמנם למקום השני על חשבונה של ויאריאל, אבל במקום לצמק לחמש זה נותר רק שבע נקודות. צריך לקרות דבר יוצא דופן כדי שברצלונה תזכה באליפות, לפחות בליגת האלופות היא עם רגל וחצי בחצי הגמר, אבל שם מחכה לה ככל הנראה לא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד המאיימת.

סביליה - ויאריאל 0:2

הקבוצה מבירת אנדלוסיה אירחה את הצוללת הצהובה, לאחר שנחלה שני הפסדים בליגה לאתלטיקו וריאל מדריד. בראמון סאנצ'ז פיחואן, בתמיכת הקהל, זה היא השיגה שלוש נקודות ושמרה על תקוותה להגיע למקום שמוביל לליגת האלופות. הצוללת הצהובה ייחלה לצמק את הפער מריאל מדריד, לאחר שזו עשתה תיקו 1:1 נגד מאיורקה, לארבע נקודות, אבל נראה שעדיין פשוט אין לה את הכוח להתחרות על האליפות.

בדקה ה-19 דני אלבס, ששמועות שלחו אותו לברצלונה, בישל שער ללואיס פביאנו. חלוצה הברזילאי של סביליה כבש שער מספר 23 בליגה בעונה אדירה. לוויאריאל לא היה מענה. שלוש דקות לסיום, קיבלה הקבוצה הביתית פנדל. פרדי קאנוטה, החלוץ ממאלי, כבש בקלילות את השני והשאיר את שלוש הנקודות בבית. ויאריאל תיאלץ כנראה לוותר על חלום האליפות.

אתלטיקו מדריד - אלמריה 3:6

הקבוצה של חאבייר אגירה חזרה לביתה, לאחר שנחלה תבוסה במשחק הקודם לוויאריאל 3:0. את זעמה היא כילתה באלמריה. המשחק המדהים הניב שלושה שערים כבר אחרי שש דקות. אנטוניו לופז העלה את הקולוצ'נרוס ליתרון בדקה השלישית, כששתי דקות לאחר מכן הורחק רובן פולידו מאלמריה. עד הדקה ה-18, נרשם שיוויון 2:2 על הלוח. פורלאן הוסיף לאתלטיקו בפנדל (6). פליפה מלו (11) וחואן אורטיז (18) איזנו. סימאו סברוסה כבש צמד (33 ו-45) כשבתווך אלבארו נגרדו השווה באופן זמני (36). אלמריה סבלה מכה נוספת כשחואניטו גם הורחק והיא נשארה בתשעה שחקנים. במחצית הובילה אתלטיקו 3:4 בשערים ו-9:11 בשחקנים.

'קון' אגוארו הוסיף צמד במחצית השנייה (53 ו-69) וחתם את תוצאת המשחק. אתלטי עלתה למקום הרביעי עם 53 נקודות והיא מקווה לשמור עליו כדי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה.

סנטאנדר - לה קורוניה 3:1

דודו אוואט חזר לאל סרדינרו, למקום הקודם שהיה הבית שלו לפני שהגיע לריאזור. דפור ניצחה את הקבוצה המפתיעה של הליגה הספרדית ממחוז קנטרבריה ועשתה צעד חשוב על מנת לברוח מהתחתית. פרנסיסקו תאחדה בצמד (3 ו-42) ופבריציו קולוצ'יני (25) הביאו את הנקודות לגאליסיה, חורחה לופז (36) רק צימק.

מורסיה - ולנסיה 0:1

העטלפים ברכבת הרים העונה. מהפסדים מחפירים לניצחונות הירואיים וחוזר חלילה. רק לפני זמן לא רב הם גברו על ברצלונה בחצי גמר הגביע וניצחו את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בליגה. הקבוצה של רונאלד קומאן הגיעה למשחק לאחר הפסד למאיורקה בשבוע שעבר וספגה אחד נוסף. איבן אלונסו חתום על שער הניצחון בדקה ה-35.

אתלטיק בילבאו - אספניול 0:1

הקבוצה הקטאלונית הייתה עד לא מכבר בצמרת העליונה ואיימה על אחד המקומות שמובילים לליגת האלופות, אלא שהפסד רביעי בחמישה משחקים מדרדר את הקבוצה של ארנסטו וולאוורדה והיא במקום השביעי. בילבאו משיגה עוד שלוש נקודות וקרובה מאוד להבטיח עוד עונה ב'לה ליגה'. חוסבה גרמנדיה (15) כבש את השער היחיד במשחק.

סראגוסה - בטיס 3:0

אחרי שסיימה בשנה שעברה במקום השישי בליגה, וייחלה לעשות את קפיצת המדרגה העונה, סראגוסה קרובה מתמיד לנשור לליגה השנייה בספרד. הערב היא נחלה תבוסה לבטיס בלה רומראדה, שבעבר הלא רחוק היה מגרש קשה מאוד לקבוצות אורחות. מארק דניס גונזאלס (9 ו-16) ומריאנו פאבונה הארגנטינאי (62) כתשו את סראגוסה האומללה, שלא מצליחה לעלות מעל הקו האדום.

לבנטה - ויאדוליד 3:0

חוסבה יורנטה (23), ויקטור פרננדז (59) ובורחה פרננדז (87) עשו ניצחון חשוב לקבוצה שעלתה בשנה שעברה לליגה הראשונה ולא רוצה לשוב לשם כבר לאחר עונה אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully