וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני יצא לעקוב אחרי מספר שחקנים באירופה

הג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א מתכונן כבר לשנה הבאה. סיפוק מהתיקו נגד נתניה: "בעבר היינו מפסידים משחק כזה". דראו לא יסיים את העונה כנראה

אבי נמני, הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב, יצא אמש (שבת) למדינה באירופה לעקוב אחר חלוץ וקשר, כחיזוק לעונה הבאה. בהנהלת המועדון סירבו בכל תוקף לומר לאן יצא נמני, אולם אישרו את הידיעה. נמני צפוי לשוב לישראל ביום שני.

בתוך כך, כעס בקבוצה על התנהגותו של המומחה לפיזיות, הצרפתי טיבריוס דראו, שלא אהב בלשון המעטה את אופן טיפולו של הצוות הרפואי במספר שחקנים בקבוצה והביע את רצונו לעזוב את הקבוצה באופן מיידי. דראו, שידוע במזגו הסוער, נכנס בצעקות לחדר ההלבשה וצעק בקול רם "זה מועדון חובבני, אנשים מפגרים, אין לי מה לחפש כאן יותר". למרות הידע המקצועי הרב של דראו, לא אהבו בקבוצה את ההתפרצות שלו והמשך עבודתו בקבוצה נמצא בספק רב. גם העובדה כי המאמן הבא של הקבוצה, רן בן שמעון, לא מתכוון לכלול את דראו בצוות המקצועי בעונה הבאה עשויה לזרז את סיום תפקידו של הצרפתי עוד העונה.

"התיקו הזה הוא תוצאה טובה לנו. לא צריך להיות חזירים. אנחנו נמצאים במקום הריאלי שלנו, זו הרמה של מכבי, קצת יותר טובה מהקבוצות בתחתית ופחות טובה מהקבוצות בחלק העליון", כך אומר היום גורם במכבי תל אביב, כיממה לאחר תוצאת התיקו המאופס מול מכבי נתניה אמש בבלומפילד. "בתחילת העונה היינו מפסידים משחק שכזה. נתניה זו קבוצה עם מאזן חוץ מרשים מאוד, הוצאנו תיקו במשחק מאוד קשה ובסך הכל אנחנו מאוד מרוצים", הוסיף הגורם. "בסך הכל, בהתחשב בצורת המשחק שלנו אתמול, תוצאת תיקו היא די בסדר", אמר הקשר יוסי שבחון.

"זו היכולת שלנו השנה. בגלל חוסר היציבות והכדורגל הפחות אטרקטיבי, מכבי נמצאת איפה שהיא נמצאת בטבלה. משחק ההתקפה שלנו היה גרוע מאוד אבל ההגנה תיפקדה בסדר גמור. אם היינו קצת יותר מרוכזים למעלה - אולי היינו יכולים לגנוב גול". לשאלה מתי תנצח מכבי קבוצה מהחלק העליון של הטבלה ענה שבחון: "עם כל הכבוד לנתניה, לא הרגשנו ששיחקנו מול קבוצה מהחלק העליון של הטבלה. כבר שיחקנו נגד קבוצות שנלחמות איתנו בתחתית והן נתנו מלחמה לא פחות גדולה מנתניה. ביחס לחודש האחרון זה היה משחק פחות טוב. אין לי תשובות למה, אבל זה קורה. בתחילת העונה היינו מפסידים משחק כזה אז העובדה שלא הפסדנו אתמול היא גם חצי נחמה. מאבק ההישרדות יימשך עד הסוף. זה לא ייגמר בקרוב, אנחנו מוכנים לזה ונמשיך לעבוד כדי להישאר בליגה".

"אנחנו מתרכזים בכל משחק בהישארות בליגה", הוסיף שבחון. "כל שחקן, גם מי שלא משחק, מאוד רוצה שהקבוצה תנצח לפני טובתו האישית. אנחנו מדברים על זה בינינו. כל אחד מוכן להקריב מעצמו בשביל הקבוצה. אבל אנחנו קבוצה פחות טובה השנה, אין מה לעשות. אנחנו צריכים לאגור את הנקודות בזיעה ובעבודה קשה כדי להישאר בליגה".

על הדיבורים סביב חוזי שחקנים לקראת העונה הבאה אמר שבחון: " אף אחד לא חושב על העונה הבאה. כדורגלן תמיד נמצא במבחן, בלי קשר להחלפת מאמן או הנהלה. כל שחקן נמצא במבחן משבת לשבת ולא משנה לשנה והשחקנים המקצוענים יודעים את זה. העונה הבאה היא הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו כשאנחנו עולים לשחק. אנחנו כרגע מתרכזים רק באיך להישאר בליגה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully