וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבני יהודה: "התחלנו פשוט ליהנות מכדורגל"

הזהובים מאמינים ביכולתם לשרוד אחרי הניצחון על חיפה: "חזר החיוך, ומי יודע איפה זה ייעצר". חזי שירזי: "אף אחד לא השלים עם הירידה"

"בשבת מול אשדוד זה יהיה משחק החיים שלנו", כך אמר הבוקר (ראשון) שחקן בבני יהודה, יממה לאחר הנצחון המפתיע של הזהובים 1:0 על מכבי חיפה בקרית אליעזר. "אנחנו לא מתעסקים בחישובים ולא מסתכלים מעבר לשבת הקרובה", ממשיך השחקן ואומר, "השחקנים מרגישים הרבה יותר חופשיים ומשוחררים, התחלנו פשוט ליהנות מכדורגל. יעקב וחזי (יעקב אסייג וחזי שירזי ר.ב.) כל הזמן אומרים לנו, צאו למגרש ותהנו מהכדורגל. רואים את זה במשחקים האחרונים".

שחקני בני יהודה התבטאו יותר מפעם אחת על כך שעכשיו הם משחקים עבור המאמנים, בניגוד למה שהרגישו בתקופתו של המאמן אלי כהן שהתפטר. "אני לא יודע מה החלק של החלפת המאמן, אבל העובדה היא שצברנו שלושה נצחונות בשלושה משחקים מאז שאלי כהן הלך. שחקנים הרגישו מאוד לחוצים אצלו, הוא כל הזמן צעק והאשים שחקנים כשהם טעו. היה הרבה לחץ ואי שקט גם באימונים וגם במהלך המשחקים. שחקנים כאילו שיחקו אז עם משקולות על הרגליים, ועכשיו חזר החיוך ואיתו גם ההנאה. אנחנו באמת משתדלים שלא לצאת מגדרנו, עשינו שלושה נצחונות במשחקים קשים מאוד וצריך להמשיך לאט לאט, צעד אחרי צעד ומי יודע איפה זה יעצר." הוסיף השחקן.

מסע ההיחלצות הדרמטי של הזהובים נמשך גם אתמול, במגרש בו לא ניצחה הקבוצה כ-16 שנים. עוזר המאמן חזי שירזי מנסה גם עכשיו להישאר עם הרגליים על הקרקע: "החבר'ה באו מוכנים, אנחנו לא מתעסקים עכשיו בסיכויים. מרוב חישובים שכחנו לשחק כדורגל. אנחנו צריכים להמשיך לנצח ולהתקדם צעד אחרי צעד. זה מצדיק את התחושות הטובות שלי במועדון, אנחנו עושים את שלנו. צריכים להתייחס רק למשחק הקרוב. אף אחד לא השלים עם הירידה. נקלענו למצב לא נעים, אבל אנחנו נמשיך משחק אחר משחק"

מי שיחמיץ את המשחק החשוב מול אשדוד הוא החלוץ אלירן עטר שייעדר בגלל צבירת 5 כרטיסים צהובים. עטר קיבל אתמול שבחים רבים על כך שלמרות פציעה לא קלה בכף רגלו, קיבל זריקה ועלה לשחק. גם לירוי צעירי ששיחק למרות כאבים בברכו, קיבל מילים טובות מהצוות המקצועי.

אוהדי הקבוצה שכבר הספידו את השחקנים לפני מספר שבועות ונראה היה שהשלימו עם הירידה, התעוררו מחדש ונראה כי הם שוב מאמינים שאפשר לעשות את הבלתי יאומן ולהישאר בליגת העל. פער 5 הנקודות מהקו האדום הכניס לטירוף את האוהדים לקראת המשחק מול אשדוד וכעת מבטיחים בשכונה חגיגה כתומה ביציעים. ארגון האוהדים החדש שהוקם לפני מספר שבועות מתכוון לערוך במשך השבוע גיוס כללי לאוהדים הזהובים, וזאת במטרה למלא את היציעים בבלומפילד.

היום קיבלו השחקנים יום חופשי, מחר יערכו אימון שחרור וביום שלישי יחלו למעשה ההכנות לקרב משחק הבית הגורלי מול שחקניו של המאמן אלון חזן שנמצאים כעת במרחק של ארבע נקודות בלבד מבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully