וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי באימון הבכורה בפ"ת: "אני מלא אנרגיות"

ניצן שירזי ערך אימון בכורה כמאמן מכבי פ"ת, והתייחס למאמן הקודם: "עצוב לי על גיא, עברתי בדיוק אותו דבר לפני כמה חודשים"

יותם רונן

צילם וערך: יותם רונן

ניצן שירזי ערך היום (שני) את אימון הבכורה שלו במכבי פתח תקוה. שירזי, שחתם לעונה וחצי במועדו, ןמחליף בתפקיד את גיא לוזון, שהתפטר אמש מתפקידו.

שירזי מגיע לקבוצה במצב לא קל. מכבי פתח תקוה ספגה בשבת את הפסדה החמישי ברציפות בליגת העל, 4:0 בבית לבני סכנין, לא ניצחה מאז המחזור ה-18, לא כבשה בשבעת המחזורים האחרונים וכרגע היא ממוקמת במקום השמיני, שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

לוזון נפרד מהשחקנים

שירזי דיבר היום לראשונה מאז המינוי ואמר: "אני שמח מאוד לחזור למגרשים. התגעגעתי מאוד לכדורגל. הגעתי למועדון מכובד. כל כולי מרוכז עכשיו בלהשאיר את מכבי פתח תקוה בליגה. יש לנו הרבה עבודה וצריך להמעיט בדיבורים".

על המפגש הפיקנטי עם אחיו, חזי שירזי ועם בני יהודה, בעוד שבוע וחצי, אמר המאמן הטרי: "יש עוד הרבה זמן עד המשחק הזה. הדבר היחיד שמעניין אותי כרגע זה המשחק מול מכבי חיפה בשבת. בזה אנחנו עוסקים ולמשחק הזה אנחנו מתכוננים".

"גיא לוזון החליט לסיים את דרכו במכבי פתח תקוה תוך כדי ראיית טובת הקבוצה בלבד", נמסר בהודעה הרשמית של הקבוצה, "רצונו של גיא לזעזע את המערכת בכדי שהקבוצה תחזור למסלול הניצחונות. החלטתו של גיא נובעת מראיית טובת מכבי פ"ת על חשבון טובתו האישית. גיא כאיש שגדל במכבי פתח תקוה החליט להקריב את עצמו למען הקבוצה. הנהלת הקבוצה קיבלה בצער את ההתפטרות, אבל השחקנים לא וויתרו. כמה מהם הפעילו לחצים כבדים על לוזון כדי שיחזור לתפקד כמאמן הקבוצה, אך ללא הועיל. זו הפעם השנייה שגיא לוזון עוזב קבוצה העונה, לאחר שהתפטר מהפועל תל אביב. במשך העונה השיג לוזון שני ניצחונות בלבד בשתי קבוצותיו.

עוד לפני החתמת שירזי, הנהלת הקבוצה פנתה אל מאמנה הקודם של הנבחרת הצעירה של ישראל, גיא לוי, אלא שזה סירב להצעה להגיע לקווים במלאבס.

הנהלת מכבי פתח תקווה ערכה אתמול אסיפת שחקנים במתקן האימונים בפתח תקווה במהלכה עודד היו"ר שינו זוארץ את השחקנים. זוארץ הודיע לשחקנם כי ביממה הקרובה ימונה מאמן חדש. המאמן לשעבר, גיא לוזון, הגיע אף הוא להיפרד מהשחקנים וביקש מהם "להרים את המועדון ולהישאר בליגה". לוזון לא הסכים להרחיב לכלי התקשורת על ההחלטה להתפטר.

זוארץ עצמו אמר: "זהו יום עצוב למועדון. לא ייחלנו שזה יקרה, אבל נצטרך להחתים מאמן רביעי העונה. גיא הוא בשר מבשרנו, ניסינו להניא אותו מהמהלך הזה אבל הוא התעקש".

עדכון ראשון 6.4.08 13:45
עדכון אחרון 7.4.08 15:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully