וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלטיקס יכולים להוריד הילוך

שחקני בוסטון יכולים להדליק את המקטרת ולהתכונן בנחת לקראת המשך העונה, ריי אלן: "הרווחנו את יתרון הביתיות בפלייאוף ביושר"

ביתיות לכל אורך הפלייאוף היא הישג נדיר יחסית למה שהתרגלנו בשנים האחרונות מבוסטון. נראה כי העונה מחזירים הסלטיקס את ימי הזוהר שלהם מפעם. במשחק הנצחון של הסלטיקס על הבובקאטס (101:78), אשר הבטיח את הביתיות לקבוצה לכל אורך הפלייאוף, לא שותפו שלושת הכוכבים הגדולים של הקבוצה - פול פירס, קווין גארנט וריי אלן.

פירס חוגג בימים אלו את הולדת בתו והוא עדיין לא הצטרף לקבוצה, אולם את ההחלטה לספסל את גארנט ואלן לקח המאמן ריברס ללא התייעצות עם השחקנים. "אם היינו יכולים לכתוב תסריט לגבי נושא הביתיות העונה, מה שקורה עכשיו הוא כנראה מה שהיינו רוצים לכתוב", אמר מאמן הסלטיקס, דוק ריברס.

"העונה זה לא תלוי רק בי", הסביר ריי אלן את המנוחה שנכפתה עליו. "אנחנו משחקים בתור קבוצה והרווחנו ביושר את המצב שאנחנו נמצאים בו כרגע. דוק הרגיש שאנחנו צריכים קצת מנוחה ואני מקבל את זה לחלוטין". קווין גארנט גם הוא קיבל בהבנה את היעדרותו. "אנחנו עושים את כל מה שהמאמן רוצה", אמר השחקן. "אני מאוד לא אוהב להחמיץ משחקים אבל דוק עושה את מה שהוא חושב לנכון עבור טובת הקבוצה, ואני לא מתלונן". גארנט העדיף להישאר במהלך המשחק בחדר ההלבשה ולא לראות את חבריו מנצחים בקלילות.

ג'ימס פוזי קלע שיא עונתי של 19 נקודות והגיב לאחר המשחק: "זו היתה הזדמנות בשבילי לשחק. אנחנו עדיין עובדים על התיאום עם שחקני הספסל. נסיים את העונה ונתחיל את ההכנות לקראת הפלייאוף". את המשחק היטיב לסכם ריברס. "זה לא ממש משנה אם 'שלושת המוסקטרים' שלנו משחקים או לא, מה שחשוב הוא איך שפותחים את המשחק. הפעם התחלנו טוב מאוד את הרבע הראשון, לשמחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully