וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון קלדרון: "אני מפחד מכל היריבות שלנו"

נשיא ריאל מרוצה מהתיקו במאיורקה: "הנקודה יכולה להיות חשובה בסוף העונה". כריסטיאנו רונאלדו לברנבאו? פרגוסון: "התרגלנו לשמועות"

אחרי התיקו (1:1) של ריאל מדריד במאיורקה, נשיא הבלאנקוס, רמון קלדרון, מודה היום (ראשון) כי הוא חושש מאוד לגבי גורל האליפות של הליגה הספרדית. "אני מפחד מכל היריבות שלנו. קשה לנצח במאיורקה, ואני מרוצה מהנקודה כי היא יכולה להיות מאוד חשובה בסוף העונה". גם מאמן ריאל, ברנד שוסטר, הביע סיפוק מהתיקו, למרות שקבוצתו הוליכה במשחק, משער של ווסלי סניידר. "לפני הרחקתו של סרחיו ראמוס חשתי כי אנו מפליגים לעבר הניצחון. המשחק השתנה כשנותרנו בעשרה שחקנים, ובכל מקרה, נוכח ההתפתחות, היה טוב לחלץ נקודה במגרש קשה".

בתוך כך, באנגליה מדווחים שריאל מדריד מעוניינת להעביר לשורותיה את כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד. ריאל תנסה לנצל ב-2010 חוק פיפ"א שמאפשר לה לשלם לרונאלדו את המשכורת העונתית שהוא משתכר במנצ'סטר (10 מיליון ליש"ט) ובכך להעבירו לשורותיה. "בטווח הקרוב זו בעיה להעבירו", התייחס שוסטר למהלך, "אבל אני טוען שבעוד כשנתיים הוא עשוי ללבוש את החולצה הלבנה". מאמן יונייטד, אלכס פרגוסון, דחה את הדיווחים מכל וכל. "התרגלנו לשמועות האלה, ואנו פשוט ממשיכים הלאה. רונאלדו אוהב את מנצ'סטר, זה המקום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully