וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר לא נלחצת כל כך מהר

האלופה החזירה את הפער מרומא לארבע נקודות עם 0:2 על אטאלנטה. פיורנטינה ניצחה את רג'ינה 0:2, יובנטוס הפסידה לפאלרמו 3:2

הניצחון של רומא על גנואה אתמול (שבת) היה אמור להלחיץ את אינטר, כשהפער בצמרת הסריה A הצטמק לנקודה בודדת, אבל האלופה לא התרגשה, וניצחה היום 0:2 את אטאלנטה, כדי להחזיר את הפער לארבע נקודות בטוחות יחסית. פיורנטינה, שראתה את מילאן מתקרבת אליה אתמול עם ניצחון על קליארי, עשתה את העבודה עם 0:2 על רג'ינה והתבססה מחדש במקום הרביעי. במשחק המאוחר של המחזור ניצחה פאלרמו את יובנטוס 2:3, וקטעה רצף עגום של ארבעה הפסדים רצופים.

אטאלנטה - אינטר 2:0

מאז תחילת 2008 אינטר לא פוגעת. הקבוצה אינה מציגה את המשחק השוטף אשר אפיין אותה בתחילת העונה. חניכיו של רוברטו מנצ'יני לא ניצחו שלושה מחזורים רצופים, אבל ידעו להתעלות בברגמו, מול הנראזורי של אטאלנטה, שניצחו כזכור בשבוע שעבר את מילאן בסן סירו.

חזרתם של פטריק ויירה ואסטבן קמביאסו מפציעות עזרו לאלופה לשלוט בנעשה במגרש, ושער נגיחה של ויירה בדקה ה-21 העלה אותה ליתרון. אטאלנטה ניסתה להשוות אבל ספגה מהעבר השני מרגליו של הכישרון הצעיר מריו באלוטלי בדקה ה-74. שתי דקות בתוך תוספת הזמן הורחק כוכבה של אטאלנטה כריסטיאנו דוני כדי להשלים אחר צהריים עגום במיוחד למקומיים.

פיורנטינה - רג'ינה 0:2

רג'ינה שקועה במקום האחרון, אבל משחק חוץ בפירנצה הוא לא המקום להשיג את הנקודות העונה. הויולה חושקים במקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, ושער של ג'יאמפאולו פאציני בדקה ה-23 קירב אותה למטרה. האורחים מרג'יו קלבריה ניסו וניסו, אבל ראו את אדריאן מוטו כובש את השני בדקה ה-90, ומשאיר את הנקודות בבית.

קטאניה - נאפולי 0:3

קטאניה נקטה השבוע בטקטיקה האיטלקית המוכרת של פיטור המאמן אחרי כמה תוצאות לא טובות, כשמינתה את וולטר זנגה, שוער אינטר ונבחרת איטליה לשעבר, למחליפו של סילביו באלדיני. והקבוצה הסיציליאנית הגיבה עם ניצחון ביתי מרשים על השכנה מהדרום. ג'יוזפה קולוצ'י כבש את הראשון כבר בדקה החמישית, ג'יונתה ספינסי הכפיל בדקה ה-16, והפרואני חואן מנואל וארגס קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-63.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פאלרמו - יובנטוס 2:3

הסיציליאנים הגיעו למשחק עם ארבעה הפסדים רצופים שאיימו לשלוח אותם לקלחת התחתית, אבל הצליחו להתאושש דווקא על חשבונה של הגברת הזקנה. צמד של אמאורי בדקות 11 ו-45 העלו את הוורודים ליתרון מבטיח, לפני שצמד של אלסנדרו דל פיירו מהעבר השני בדקות 52 ו-71 קבע שוויון. אבל המילה האחרונה היתה של המקומיים, ושער ניצחון דרמטי של מתיה קסאני בדקה ה-89 הכריע את המשחק והוציא את פאלרמו לדרך חדשה.

שאר משחקי המחזור:

פארמה - לאציו 2:2
לפארמה: איגור בודאן 17, מאסימו פאצ'י 43. ללאציו: גוראן פאנדב 35, רולנדו ביאנקי 38.

סמפדוריה - ליבורנו 0:2
כריסטיאן מאגיו 67, איליאנו בונאזולי 85.

סיינה - אודינזה 1:1
לסיינה: חוסיין קריה 69, לאודינזה: אנטוניו פלורו פלורס 78.

טורינו - אמפולי 1:0
לאמפולי: איגלי ואנוצ'י 88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully