וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "אנחנו מחכים לרונאלדיניו"

נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני ממתין להתפתחויות, אנצ'לוטי כבר מפנטז על המשולש הברזילאי קאקה-פאטו-רונאלדיניו. סאקי: "זו טעות"

איטליה ממשיכה לרחוש שמועות לגבי מעברו האפשרי של רונאלדיניו למילאן. נשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני, שכבר לפני זמן רב הביע בפומבי את רצונו לצרף את הברזילאי, אישר את העניין שמילאן מגלה בשחקן. "אנחנו מחכים לרונאלדיניו", אמר ברלוסקוני, "אנחנו מקווים שיגיע".

בסן סירו כבר מתחיל לחלום על התקפה ברזילאית משולשת, שתכלול את רונאלדיניו, קאקה ופאטו. האומנם חלום? "לא רק עבורנו, עבור רבים אחרים רונאלדיניו הוא אלוף גדול, כך שברור שאנחנו רוצים אותו", אמר מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי, "העניין שלנו בשחקן הוא לא דבר חדש, אבל ברור שאנחנו לא היחידים שרוצים אותו".

אנצ'לוטי התייחס לשיתוף הפעולה שלו עם חבריו הברזילאים. "הוא משחק בתפקיד אחר מאשר של קאקה ופאטו", אמר אנצ'לוטי, "אל תשכחו שלפני כמה שנים שיחקנו עם ארבעה קשרים עושי משחק - ריבאלדו, רוי קוסטה, סיידורף ופירלו - וגם על זה אף אחד לא חשב שזה אפשרי".

ומה לגבי החשש מהאופי של רונאלדיניו, שמסתמן כבעייתי בתקופה האחרונה? "אומרים שיש לו בעיות עכשיו בברצלונה", אמר אנצ'לוטי, "אבל זה לא כל כך חשוב מבחינתי, אני רק מעריך אותו כשחקן".

ואכן, כפי שיודע אנצ'לוטי, הוא לא היחיד שמעוניין בשחקן. "כבר לפני חצי שנה אמרתי שאם יכולתי להביא אותו לאינטר, הייתי עושה את זה", אמר מאמן אינטר רוברטו מנצ'יני, "הייתי שמח לצרף אותו, הוא עדיין שחקן גדול".

אגב, אריגו סאקי, שהיה המאמן באחת התקופות המלהיבות של מילאן, לא מתלהב מהאפשרות שרונאלדיניו יצטרף לרוסונרי. "מהלך כזה יהיה בניגוד לפילוסופיה של מילאן", אמר סאקי, "מילאן תמיד הסתמכה על שחקנים צעירים, שהתבגרו בתוך המועדון. בכל פעם שהם הביאו שחקנים מבוגרים יותר - כמו רדונדו, ויירי או רונאלדו - הם נכשלו. הקבוצה חייבת להשקיע בנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully