וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד נקלעה למידלסברוך

אלבס חולל מהפך עם צמד, אך שער של רוני העניק למנ' יונייטד 2:2 במידלסברו, והפער מצ’לסי צומק ל-3 נקודות. קארדיף בגמר הגביע

הסטטיסטיקה מלמדת את חובבי הכדורגל האנגלי, כי מנצ'סטר יונייטד מעולם לא סיימה משחק מול מידלסברו בפריימרליג, מבלי שכבשה שערים. במשחק האחרון בין הקבוצות טאטאה מנצ'סטר את הקבוצה האורחת בתוצאה 1:4 והוכיחה כי הסטטיסטיקה מעולם לא משקרת. היום מאבקם של השדים האדומים במידלסבורו היה הרבה יותר צמוד ועיקש, והסתיים בשוויון 2:2. המרוויחה העיקרית מהתוצאה היא צ'לסי, שצימקה את הפער מיונייטד ל-3 נקודות, בעקבות התיקו.

מידלסברו, לעומת הזוהר של היונייטד, נאבקת בתחתית האפורה של הטבלה האנגלית. הקבוצה חסרה את כוכבה המצרי, מידו, אשר מחלים מניתוח בקע ולמעשה סיים את העונה. היונייטד חסרים את וידיץ', שנפצע במשחק בליגת האלופות מול רומא, וכמו כן נעדר הקשר הסקוטי דארן פלטשר. כשיונייטד מגלים את היכולת המזהירה ביותר שלהם מזה כמה עונות, לא היינו מהמרים כי דווקא מידלסברו הקטנה תעצור את השדים האדומים.

מידלסברו החזיקה בכדור בדקות הראשונות, אבל חוסר ריכוז בהגנתה איפשר בדקה ה-10 ליונייטד לעלות ל-0:1. כדור רוחב של מייקל קאריק מצא את מי אם לא, כריסטיאנו רונאלדו, שבעט חזק מקרוב. רונאלדו עוד הפיק להחיט כמה דקות אחר כך, אבל מי שהיתה קרובה יותר לשער היתה מידלסברו. בדקה ה-32 בעיטה חופשית של אלבס מצאה את ואן דר סאר מוכן. 3 דקות אחר כך אפונסו אלבס מצא עצמו מול ואן דר סאר, והפעם הכדור נעצר רק ברשת, 1:1. בדקה ה-40 השוער ההולנדי של יונייטד מנע שמדאונינג שוויון, לאחר הדיפה מצוינת שלו. עד לסוף המחצית הראשונה, לא נכבשו עוד שערים.

במחצית השנייה מידלסברו המשיכה לתקוף, ובדקה ה-55 אלבס השלים צמד, כניצל הרחקה גרועה של הגנת יונייטד, ומול ואן דר סאר, קבע 1:2. השלג ניתך על כר הדשא, ותנאי המשחק הפכו קשים יותר. יונייטד התעוררה ובדקה ה-72 ווין רוני היה קרוב לשוויון, אך בעיטת וולה אדירה שלו פיספסה אך במעט את מסגרת שערו של מרק שוורצר. בדקה ה-75 יונייטד הישוותה, כשפארק מצא בכדור רוחב את רוני, שבעט ממרכז הרחבה וקבע 2:2. בורו הפגינה לחימה חסרת פשרות, וככל שנקפו הדקות הלכה והסתגרה במחצית המגרש שלה. בדקה ה-88 אואן הארגריבס הרים מצד ימין, ורוני נגח היטב, אך שוורצר הדף. בסיום, כאמור, 2:2.

אברטון-דרבי 0:1

אחרי הדרמה הגדולה שהייתה באצטדיון הריברסייד בין מידלסברו ומנצ'סטר יונייטד, נערך משחק צנוע יותר בגודיסון פארק. הכחולים של דייויד מויס אירחו את הקבוצה הכי חלשה בפרמיירליג. זה לקח לטופיס אמנם 56 דקות, אבל לבסוף זה הגיע. מנואל פרננדז, קשרה המצוין של הכחולים, מסר פס ללאון עוסמן, שהחדיר את הכדור לרשת וקבע את תוצאת המשחק.

אברטון נעלה את מניין נקודותיה ל-60, ולאחר התיקו 1:1 של ארסנל וליברפול, היא מצמקת את הפער מהאדומים לשלוש נקודות בקרב על המקום הרביעי בליגה, שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. דרבי ממשיכה, לדאבונה, לשבור שיאים של עליבות. אחרי 33 מחזורים, הקבוצה של פול ג'ול, אוחזת ב-11 נקודות, עם ניצחון אחד בלבד ו-24 הפסדים. היא רק מחכה לסיים את הסיוט.

סינדרלה ניצחה בקרב הסינדרלות

מבול ההפתעות שנחתו העונה על הגביע האנגלי הביאו למפגש בלתי צפוי בין קרדיף לברנסלי בחצי גמר המפעל העתיק בעולם, בסיומו ניצחה קרדיף 0:1 ועלתה לגמר, שם תפגוש את פורטסמות. שתי היריבות מהחלק התחתון של הטבלה בליגת המשנה נפגשו בוומבלי החגיגי, והוולשים היו אלה שחגגו יותר בסיום, בזכות שער בודד של ג'ו לדלי בדקה התשיעית, בהקשתה נהדרת מעל שוערה של ברנסלי, שהדיחה בשלבים המוקדמים גם את ליברפול וגם את צ'לסי, אבל נבלמה רגע לפני המעמד הגדול באמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully