וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר

האלופה ניצחה בהדר יוסף את מכבי תל אביב 2:3 ועשתה צעד חשוב לשמור על תוארה. המשחק השני ייערך ביום שלישי הקרוב

אם המשחק הראשון בסדרת הגמר בכדורעף בין מכבי תל אביב למוסינזון הוד השרון הוא מייצג של כל הסדרה, אנו צפויים לקרבות מרתקים בין המעופפים, שיסבו לנו עוד מספר משחקים מרתקים. המשחק הערב (ראשון) שהתקיים במגרשם של הצהובים, הדר יוסף, היה קצבי, מלא מהפכים ומתח. בסופו ניצחה מוסינזון הוד השרון 2:3 במניין המערכות ועלתה ל-0:1 בסדרה. המשחק השני בסדרה ייערך בהוד השרון ביום שלישי.

מכבי, שרוצה לעשות את הדאבל ולזכות באליפות לאחר שלא עשתה זאת מאז שנת 1997, פתחה את שתי המערכות הראשונות והובילה, אבל האלופה המכהנת הצליחה להפוך ולזכות בשתי המערכות הראשונות. את הפותחת היא ניצחה 26:28, את השנייה 23:25.

בשלישית התהפכו היוצרות. הפעם הייתה זו הוד השרון שהוליכה והייתה קרובה לזכות במשחק, אבל מהפך מצוין של החבורה של זוהר בר נצר שמרה את עצמה במשחק עם 23:25. המומנטום עבר בגדול למחזיקת הגביע. הם הובילו ברביעית 2:7 ו-7:16, מכאן כבר הוד השרון לא יכלה לחזור והתל אביבים פירקו אותם במערכה גדולה של 11:25 והשוו את מניין המערכות ל-2:2. את המערכה המרכעת פתחה הוד השרון מצוין, ובעזרת מספר חסימות, עלתה ל-3:6. מכאן היא שייטה ל-12:15 במערכה ולניצחון במשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully