וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ על היונייטד"

אברהם גרנט היה מרוצה מהניצחון של צ'לסי 0:2 על מנצ'סטר סיטי, שהקטין את הפער מהיונייטד לשתי נקודות: "ידענו שזה לא הולך להיות משחק קל"

שלושה ימים אחרי ההפסד המאכזב לפנרבחצ'ה באיסטנבול (2:1) ברבע גמר ליגת האלופות, ושלושה ימים לפני הגומלין המכריע מול הטורקים, התפנו היום אברהם גרנט וצ'לסי לניצחון הליגה השישי ברציפות שלהם עם 0:2 חלק על מנצ'סטר סיטי, בזכות שער עצמי מוקדם של ריצ'ארד דאן ועוד אחד של סלומון קאלו, שצימק את הפער מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד לשתי נקודות בלבד.

"ידענו שזה לא הולך להיות משחק קל", אמר גרנט בסיום. "בטח לא נגד מנג'ר חכם כמו סוון. ועדיין ניצחנו את המשחק, ושיחקנו היטב, במיוחד במחצית השניה, כך שאני מרוצה. אני חושב שפתחנו את המשחק טוב מאוד, הבקענו שער ויצרנו כמה התקפות טובות מאוד. אחרי 15-20 דקות סיטי הגיבה וחזרה למשחק, אבל במחצית השניה שוב היינו הקבוצה הטובה יותר והגיע לנו יותר לנצח את המשחק".

"אנחנו יודעים איך לשחק כדורגל", המשיך גרנט. "אבל לפעמים אנחנו לא מתרכזים בהגנה. לפעמים זה המחיר של התרכזות בכדורגל התקפי. אני שמח שזה לא דבר שקורה לנו יותר מדי פעמים העונה".

לגבי העובדה שצ'לסי שיחקה יום לפני היונייטד אמר גרנט: "מה שתמיד בטוח הוא שאם אתה מנצח זה טוב, ואם לא זה רע. כל חיי אני נאבק על תארים, ותמיד יהיו כאלה שיטענו שזה טוב יותר לשחק ראשונים, וכאלו שיטענו הפוך. אבל תמיד טוב לנצח, כך שהלחץ נמצא על היריבה שלך".

ונגר מתחיל לעכל

כמו בליגת האלופות, גם מפגש הליגה בין ליברפול לארסנל הסתיים בתיקו 1:1, ושתי הקבוצות לא ממש מרוצות מאיבוד הנקודות. אם לליברפול אין סיכוי לאליפות, הרי שהתותחנים חזק במאבק, ואיבוד הנקודות באנפילד לא בדיוק מתאים להם נוכח כושרה של מנצ'סטר יונייטד.

במחזור הבא תתארח ארסנל באולד טראפורד, ומאמנה ארסן ונגר לא מתכוון לוותר. "אתם חושבים שאני נלחם מתחילת העונה כדי לסיים במקום השני? אני רוצה לסיים ראשון בטבלה", אמר הצרפתי בסיום המשחק מול האדומים. "תחושתי לא ממש טובה, אבל אי אפשר לדעת", אמר ונגר בתגובה לשאלה אם אינו מרגיש כי האליפות מתרחקת, "נדע יותר ביום ראשון אחרי משחקה של מנ'צסטר יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully