וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אתם משחקים כמו פרימדונות"

מאמן מכבי חיפה גער בשחקניו, שוקל לקנוס אותם ובישר להם על אקסטרה אימונים בתקופה הקרובה. בבני יהודה מרוצים, אבל נזהרים

היכולת העלובה של שחקני מכבי חיפה בהפסד 1:0 לבני יהודה הערב (שבת), הוציאה הרבה עצבים ממאמן הקבוצה רוני לוי, "אתם משחקים כמו פרימדונות. זה בלתי נסבל. בגלל שגרמתם לקהל לסבול שוב, אני אגרום לכם לסבול עוד יותר. מעכשיו אין ימים של אימון אחד, אלא אימונים כפולים". ייתכן שהצוות המקצועי של חיפה יבקש לקנוס את השחקנים בעקבות ההפסד ובכל מקרה כבר מחר יזכו השחקנים לאימון בוקר ולאחר מכן לאימון בצהריים.

בצד השני הייתה שמחה גדולה בהרבה, אבל עוזר המאמן, חזי שירזי, ביקש לשמור על פרופורציות: "החברה באו מוכנים, אנחנו לא מתעסקים עכשיו בסיכויים. מרוב חישובים שכחנו לשחק כדורגל. אנחנו צריכים להמשיך לנצח ולהתקדם צעד אחרי צעד. אף אחד לא השלים עם הירידה. נקלענו למצב לא נעים, אבל אנחנו נמשיך משחק אחר משחק".

יושב הראש, חזי מגן, הוסיף: "מצבנו עדיין קשה ואנחנו יודעים שאם לא נמשיך וננצח בכל המשחקים לא נצליח להישאר. השוני הוא שאנחנו משחקים טוב יותר ובנחישות. יש לנו את אשדוד בשבוע הבא, וחשוב שננצח אותם. קבוצה שמנצחת בקרית אליעזר ובסכנין לא צריכה לרדת ליגה. אנחנו עדיין במקום האחרון ונקווה מאוד שנצא מהמקום הזה ואם נצליח להישאר בסוף העונה בליגה זה יהיה המענק של כל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully