וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים עבדו שעות נוספות

לה מאן ולימונד (9 נקודות) ניצחו אחרי 2 הארכות את שאלון 87:94, לובן עם ג'ינו ואוחנון (12 נקודות) ניצחו בהארכה 79:91 את אנטוורפן

לא פשוט להיות מוליכת הטבלה. קבוצות מקבלות עודף מוטיבציה לנצח, וכל משחק הופך למאבק עיקש. זה בדיוק מה שנתקלה בו לה מאן הערב (שבת) שאירחה את שאלון. הקבוצה הקטנה מהמקום ה-11 בליגה הצרפתית נאבקה על כל כדור, ומשכה את קבוצתו של רביב לימונד לשתי הארכות, לפני שנכנעה 87:94. לה מאן עדיין מדורגת במקום הראשון בליגה הצרפתית, עם 2 נקודות הפרש על השניה, רואן, שגברה במפגש צמרת על ליון.

לה מאן פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 7, ועד למחצית כבר הוליכה 28:47. אלא שרבע קטסטרופלי של המוליכה, בו קלעו שחקניה רק 4 נקודות בכל הרבע לעומת 23 של שאלון, החזירו את האורחים למשחק. עד לסיום השתיים היו צמודות, אבל בהארכה השניה הצליחה לה מאן לברוח, ולקחת את המשחק. ניקולה באטום הוליך את קלעי לה מאן עם 19 נקודות, לוקה בוגדנוביץ' הוסיף 17 וסם קלנסי קלע 15. רביב לימונד רשם משחק סולידי עם 9 נקודות (4 מ-7 מהשדה). לשאלון: דארל מיצ'ל 17, ג'ון פורד 16.

שטראסבורג ואפיק ניסים ממשיכים להתרחק מהצמרת בצרפת, לאחר עוד הפסד, הפעם לפו אורטז, 75:68. אורטז פתחה חזק את המשחק ועלתה ליתרון 8 כבר ברבע הראשון, ממנו שטראסבורג כבר לא הצליחה לחזור. אנטוניו גרייבס הוליך את קלעי אורטז עם 19 נקודות, ודג'י אקינדלה הוסיף 17 למנצחים. לשטראסבורג: רוב לוין 17, סאשה גיפה 13. אפיק ניסים קלע 5 נקודות ב-15 דקות משחק.

משחק העונה בבלגיה הפגיש בין שתיים ממוליכות הליגה, כשאוסטנד ושרון דרוקר, אירחו את ברי מהמקום השני. אוסטנד הוליכה את הטבלה במשך מרבית שלבי הליגה, אבל לאחר הפסד הערב 71:66, היא נושלה מהפסגה. רבע ראשון אימתני של ברי, בו רצה ל-14:31 הימם את המארחים, שהצליחו לרשום רבע גרוע עוד יותר, כשקלעו רק 8 נקודות ברבע השני, וירדו במחצית בפיגור 22:46. למחצית השניה עלתה קבוצתו של דרוקר בכוחות מחודשים ורצה ל-10:29, אבל הגנה טובה של ברי ברבע האחרון העניקו לה את המשחק. קלעו לברי: דור פיר ואודל הודג' 17 כל אחד, ניק ג'ייקובסון 14. לאוסטנד: גרג ברונר 13, אלוויר אובצ'ינה 11, סאם ואן רוסום ווסלין פטרוביץ' 10 נקודות כל אחד.

לובן, אותה מאמן יעקב ג'ינו, דשדשה מרבית העונה במקום האחרון, ובמשך תקופה ארוכה אף היתה ללא ניצחונות. הערב היא אותתה שהיא לא סיימה להיאבק, לאחר שניצחה בהארכה בבית 79:91 את אנטוורפן מהמקום השמיני. רבע שני מצויין של אנטוורפן נתן לה יתרון 7 במחצית, אבל לובן חזרה לקראת הסיום, ובהארכה היא כבר שלטה לחלוטין, כשהיא רושמת ריצה של 4:16 ב-5 הדקות הנוספות.

רון לואיס הוליך את קלעי לובן עם 32 נקודות, ליונל בוסקו הוסיף 16, בעוד איציק אוחנון נתן משחק טוב עם 12 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לאנטוורפן: ברנדון גיי 27, דייויד טויה 16. בעקבות הניצחון, מדורגת לובן במקום ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully