וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הנחמה שבמקום השני

בורדו כבר לא תזכה באליפות, אבל ה-0:2 שלה על ראן קירב אותה להבטחת מקומה בליגת האלופות. לאנס - מץ 1:1, אוקזר - סושו 1:0

הערב (שבת) נפתח המחזור ה-32 בליגה הצרפתית ויממה לפני שליון תתארח אצל מארסיי, צימקה בורדו את הפער ל-6 נקודות. גם בתחתית חם ומלבד מץ, שבמחזור הבא כנראה תירד סופית, לא מעט קבוצות נמצאות בסכנת ירידה.

ראן - בורדו 2:0

בורדו כבר לא תזכה באליפות העונה, אבל לפחות היא בדרך להבטחת מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה אחרי ניצחון חוץ על קבוצת צמרת. אלו דיארה כבש את הראשון לזכות האורחת בדקה ה-18 אחרי קרן של וונדל וקרן נוספת של הברזילאי מצאה את ראשו של בן ארצו, פרננדו, שנגח את ה-0:2 7 דקות לפני הסיום. ראן, שהגיעה למשחק בעיצומה של ריצה של 6 משחקים ללא הפסד, ניסתה למצוא את השוויון עוד לפני השני של בורדו, אבל נתקלה בהגנה בטוחה של האורחים ונכנעה.

לאנס - מץ 1:1

לאנס הפסידה בשבוע שעבר לפ.ס.ז' בגמר גביע הליגה והיום הייתה יכולה לנקום בקטנה ולחלוף על פני הקבוצה מהבירה לפחות ליום אחד, אבל כשלה לנצח אפילו את הקבוצה החלשה בליגה. פנדל מוצלח של אוליבייה מונטרוביו בדקה ה-34 העניק ללאנס את היתרון, אבל מיראלם פיאניק הישווה בדקה ה-90.

אוקזר - סושו 1:0

הקבוצה ממזרח צרפת בילתה לא מעט מתחת לקו האדום העונה, אבל היום השיגה ניצחון שלישי רצוף והיא ללא הפסד מתחילת פברואר. שער של דמיאן פרקיס בדקה ה-44 עשה את ההבדל עבור האורחים.

תוצאות נוספות:

שטרסבורג - מונאקו 2:0
למונאקו: ננה 67, פאביו סנטוס 83

קון - ואלנסיין 0:1
לקון: עיסאם ג'מה 19.

סט. אטיין - לה מאן 1:4
לסט. אטיין: ג'פרי דרניס 44, 65, באפתימבי גומיס 65, פסקאל פיינדונו 87. ללה מאן: אנתוני לה טאלק 33.

ניס - ליל 0:0
טולוז - לוריין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully