וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 27: מכבי הרצליה - מ.ס. אשדוד

מאמן הרצליה, פרדי דוד, מסביר איך קבוצתו ניצחה 0:2 את אשדוד. חזן: "היום לא עשינו כלום, וכל שנותר לי הוא להתנצל בפני הקהל שלנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יוע?ד כהן

בדרך כלל קרבות תחתית נגד הירידה לא מתעלים לרמה גבוהה, אבל הערב (שבת) 2,000 הצופים שהגיעו לבונבוניירה ראו את מכבי הרצליה מנצחת 0:2 את מ.ס אשדוד, ונהנו ממשחק לא רע בכלל. מי שהכי נהנה הוא חלוץ הרכש של הרצליה דייהו ג'ייאובה, שצמד שערים שלו ניצח את אלון חזן ושחקניו. "אני שמח שג'ייאובה נכנס לעניינים כי הקושי שלו הייתה ההתאקלמות", אמר מאמן הרצליה פרדי דוד על חלוצו.

אלון חזן: "היום לא עשינו כלום"

פתיחת המשחק נדחתה בכ-20 דקות משום ששחקני שתי הקבוצות לבשו את אותם צבעים, ולאחר שהעניין טופל, הייתה זו אשדוד ששלטה בעניינים בתחילת המשחק. אבל המארחים התעשתו, והשיגו ניצחון חשוב שהעלה אותם מעל לקו האדום. "לא באנו עם נתוני פתיחה טובים, אבל אמרתי גם קודם שאנחנו קבוצה שתיאבק עד הסוף", הוסיף דוד. "זה קרב הישרדות טיפוסי, אבל במשחקים כאלו הלב והנשמה בדרך כלל מנצחים. אני שמח שהשחקנים הקדישו מעל ומעבר כדי לנצח".

מן העבר השני, אמר מאמן אשדוד, אלון חזן: "היום לא עשינו כלום. הלוואי שהיינו מפגינים 10 אחוז מהיכולת של הקהל שלנו היום. בזמן האחרון קיבלנו מחמאות על היכולת, אבל זה בא ביחד עם הקרבה והיום לא הבאנו את זה. כל מה שנותר לי זה להתנצל בפני הקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully