וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא קרובה מתמיד לאינטר

הרומאים התגברו על גנואה 2:3 וצמצמו את הפער מהמוליכה אינטר לנקודה בודדת. מילאן סוף סוף ניצחה בסן סירו עם 1:3 על קליארי

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם המפגש בין רומא לגנואה, בסיומו ניצחה סגנית האלופה 2:3 והתקרבה למרחק של נקודה בלבד מהמוליכה אינטר, שתשחק מחר מול אטאלנטה במשחק חוץ לא פשוט. מאוחר יותר יתקיים המשחק הנוסף שהוקדם מהמחזור, כשמילאן תארח את קליארי בסן סירו.

רומא - גנואה 2:3

הבחורים של לוצ'יאנו ספאלטי כבר שכחו מההפסד הצורב למנצ'סטר יונייטד באולימפיקו, וכעת הם מרוכזים לחלוטין במירוץ אחרי אינטר, שרק לפני מספר שבועות נראה חסר סיכוי. הרומאים פתחו בבליץ עם שני שערים מהירים של טאדיי בדקה ה-13 ומירקו ווצ'יניץ' בדקה ה-17, אבל לקחו צעד אחורה, ובמחצית השניה הצליחה גנואה להשוות בשתי דקות של אטרף, בהם כבשו מרקו רוסי וחוליו סזאר לאון בדקות ה-58 ו-59. למזלה של רומא, נפסק לזכותה פנדל בדקה ה-80, ובהיעדרו של פרנצ'סקו טוטי הפצוע ניגש למשימה דניאלה דה רוסי, שדייק מהנקודה וקבע 2:3 גדול לרומא.

מילאן - קליארי 1:3

כשהמקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות מתרחק, אלופת אירופה היוצאת לא היתה יכולה להרשות לעצמה לאבד עוד נקודות במגרשה הביתי. האורחת מסרדיניה חילצה תיקו מרומא בשבוע שעבר, אבל ראתה את קאקה שחזר מפציעה כובש לרוסונרי כבר בדקה השמינית, ופיפו אינזאגי, שחזר אף הוא מפציעה, הכפיל בדקה ה-31. טעות איומה של שוער מילאן זליקו קאלץ' איפשרה לדניאלה קונטה לצמק בדקה ה-49, אבל שער נוסף של אינזאגי בדקה ה-69 חתם את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully