וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הביסה את מכבי פתח תקוה 0:4

שערים של אפוסטו (4), יבוריאן (15, 79) ואבו ריא (90), השפילו את גיא לוזון ושחקניו, אשר לא ניצחו מאז המחזור ה-18, ומועמדים לירידה

הסיוט של מכבי פתח תקוה נמשך, והערב (שבת) רשמה הקבוצה שפל חדש, לאחר שהובסה בביתה 4:0 על ידי בני סכנין. מאז מינויו של גיא לוזון הקבוצה מהמלאבס מידרדרת והיא נקלעה למצב קשה. הנהלת הקבוצה החליטה באופן סופי לשחרר את הקשר פליקס אובוקה, אבל זוהי צרה קטנה מאוד שיש למועדון, לעומת אימת התחתית המאיימת ומתקרבת. מאז הגיע לוזון לקבוצה, לאחר משחקי הנפל בהפועל תל אביב, המלאבסים ממשיכים לצנוח במורד הטבלה ולא מפסיקים להפסיד. רוצים נתונים שיבהירו את המצב הקשה? מאז לוזון מונה למאמן, הקבוצה רשמה עשרה משחקים, בהם כבשה רק שלושה שערים. היום היה זה המשחק השביעי רצוף ללא שער זכות. אגב, לוזון אימן את הפועל תל אביב במשך עשרה מחזורים, בהם כבשה חמישה שערים בלבד.

סכנין יכולה להיות מרוצה מכך שהגיעה למשחק חוץ, לא מעדה, וסגרה עניין בצורה מרשימה. ביחד עם הפסדה של מכבי חיפה לבני יהודה (1:0), אלישע לוי ושחקניו יכולים להיות מרוצים, אחרי שהתמקמו במקום הרביעי בטבלה.

בני סכנין ניצלה בפתיחה את הגנתה החלשה של המארחת ועלתה ל-0:2 מהיר מראשם של בוגדאן אפוסטו (4) ואיליה יבוריאן (15). עד סיום המחצית התוצאה נותרה בעינה. במחצית השנייה לא נשרם שינוי במגמה, ובדקה ה-79 יבוריאן השלים צמד והעלה את סכנין ל-0:3 מוחץ. בתוספת הזמן של המשחק מהארן אבו ריא תקע מסמר אחרון בארון הפתח תקוואי וקבע את תוצאת המשחק, 0:4 לסכנין.

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! בוגדאן אפוסטו נגח חופשי מתוך מרכז הרחבה, והעלה את האורחים מהצפון ל-0:1.

דקה 15 - גול! איליה יבוריאן ניצל את החורים בהגנת פתח תקוה, ונגח מקרוב את שערה השני של סכנין במשחק.

דקה 79 - גול! ג'ון קולמה היתל בהגנת פתח תקוה והשאיר כדור ליבוריאן, שהשלים צמד. 0:3 לסכנין.

דקה 90 - גול! מכבי פתח תקוה מושפלת בביתה, והפעם מי שחגג על חשבונה היה מהרן אבו ריא שקבע 0:4. במלאבס הגיעו לשפל חדש.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, ניצן דמארי, נאור פסר, קובי גנון, בלסינג קאקו, חבייר דירסאו, סולי צמח, רועי בקל, דובב גבאי, רוביל סרסור.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאוניד קרופניק, יה יה פטי, באסם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, בוגדאן אפוסטו, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully