וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ומכבי תל אביב סיימו בתיקו 0:0

מכבי תל אביב ובעיקר מכבי נתניה הציגו משחק רע וסיימו ב-0:0 בבלומפילד, אבל למארחת זה הספיק בשביל מקום שישי ולאורחת כדי לשמור על המקום השני

בית"ר ירושלים לא תיקח אליפות מחר (ראשון) בבלומפילד מבחינה רשמית. זו היא בערך הבשורה הגדולה ביותר שיצאה ממשחק הליגה שנערך הערב באותו אצטדיון, בו סיימו מכבי תל אביב ומכבי נתניה ב-0:0 משמים.

45 הדקות של המחצית הראשונה היו רעות למדי כשהדבר היחיד שמציל את המשחק מלהיראות כמו מפגש בליגה נממוכה בהרבה, היא התפאורה הנפלאה שמעניק בלומפילד לכל משחק ולא משנה איזה. שתי הקבוצות פחדו לספוג, כל אחת מסיבתה שלה ושחקני החלק הקדמי של כל אחת מהן לא יותר מדי, נראו לא חדים והצופים ראו חצי הזדמנות בכל צד.

למחצית השנייה עלתה מכבי תל אביב נמרצת בהרבה מיריבתה, אבל למרות זאת התקשתה להגיע למצבים ממשיים מלבד נגיחה של ג'ו ביזרה לקורה אחרי כדור קרן ועוד בעיטה של דן רומן מחוץ לרחבה. נתניה? הקבוצה של ראובן עטר שוב לא שיכנעה ואם הייתה חלשה במחצית הראשונה, הרי שבשנייה היא התקשתה לעבור את החצי, למרות שלפני הסיום כמעט גנבה ניצחון אחרי מבצע מצוין של שכטר. לאור הנסיבות בנתניה יכולים להיות מרוצים היום מה-0:0 ומהנקודה. האוהדים אולי יהיו שמחים פחות כי זה היה המשחק ה-8 העונה של נתניה בו לא נכבשים שערים. באחוזים זה קרוב ל-30, מאזן נורא לקבוצה שעד לא מזמן באמת ראתה בעצמה מועמדת לאליפות.

אחרי משחק כזה אפשר לשאול כמה שאלות. איך קבוצה כמו מכבי נתניה רצה כל כך הרבה זמן במקום השני? מדוע עדיין ישנם אנשים שחשבו שראובן עטר ראוי לקבוצה כמו מכבי חיפה ומה עשה לואיס פרננדס ביציע? לצד השאלות, המשחק הזה גם נתן כמה תשובות ומעל הכל, מדוע בית"ר ירושלים עומדת לזכות באליפות מוקדם כל כך.

מהלך המשחק

דקה 15: קמנאן הגיע ראשון לכדור ארוך, אבל בעט מזווית קשה ושטראובר עצר.

דקה 22: ימפולסקי פרץ באגף הימני והגביה כדור מצוין לאוקוצ'ה, שנגח באים מפריע, אבל יבריץ' הדף לקרן.

דקה 63: ג'ו ביזרה הגיע ראשון לכדור קרן של דן רומן ונגח בעומצה, אבל הכדור פגש את הקורה.

דקה 73: דן רומן הימר על בעיטה מרחוק, שעשתה דרכה לחיבור אבל נהדפה לקרן על ידי שטראובר.

דקה 88: איתי שכטר חלף על פני ביזרה במפגן פנטסטי של יכולת אישית, אבל בעט מזווית לא קלה שטוח והחוצה.

דקה 90+2: שניר גואטה בעט מחוץ לרחבה ויבריץ' הדף לקרן.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ, יובל שפונגין (רביד גזל 46), ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה, ג'ונתן אסוס, דן רומן, יוסי שבחון, רודי חדד (דור מלול 63), אלן מסודי (דודו ביטון 87), יאניק קמנאן.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, אמייה טגה (שניר גואטה 83), אלמוג כהן, דלה ימפולסקי, איתי שכטר, תיירי טאזמטה (יחיאל צגאי 79)., אוקוצ'ה (סבסטיאן רוזנטל 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully