וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

משה ביטון כבש (39) והעניק לבני יהודה ניצחון שלישי רצוף, הפעם על מכבי חיפה בחוץ. מסע ההישרדות של השכונה תופס תאוצה

לא ברור אם עזיבתו הפתאומית של קשר מכבי חיפה, רנה לימה, עקב מחלה קשה, השפיע על הירוקים, אבל הערב (שבת) הם לא נראו טוב בהפסדם 1:0 לבני יהודה. האמת, הם נראו די רע. שחקני מכבי חיפה עלו למשחק עם כיתוב "אנו אוהבים אותך, רנה" על חולצותיהם, וזה הדבר הכי יפה שאוהדיהם ראו מהשחקנים, שהציגו משחק מפוזר ושקוף.

אבל זה לא גורע דבר מההישג של בני יהודה, שהגיעה מוכנה טקטית למשחק, הפעילה שמירת לחץ על היריבה ושיחקה פתוח והתקפי. הזהובים, עם ניצחון שלישי רצוף, יכולים לפנטז על הישארות בליגה, הן בשל כושרם הנוכחי והן בשל חוסר היציבות בתחתית. במחזור הבא תארח בני יהודה את מ.ס אשדוד, ובשכונת התקווה יודעים שניצחון על שחקניו של אלון חזן יפתח את התחתית לחלוטין.

בני יהודה הציגה משחק פתוח בדקות הראשונות, למרות נסיונות התקיפה של המארחת. ככל שנקפו הדקות ירדה רמת המשחק, שהפך פיזי ומפוזר. בדקה ה-39 ניצלה בני יהודה חוסר ריכוז בהגנת חיפה, ועלתה ל-0:1 משער נגיחה של משה ביטון. עד לסיום המחצית, התוצאה נותרה בעינה. בני יהודה לא הסתגרה בתחילת המחצית הראשונה, וחיפשו להכפיל את היתרון. שחקניה של חיפה שיחקו רחוק אחד מהשני, ולא הצליחו לחבר יותר משתיים-שלוש מסירות בהתקפה.

מהלך המשחק

דקה 10 - בירם כיאל בעט פצצה מחוץ לרחבה, אבל איינוגבה היה דרוך, והדף היטב לקרן.

דקה 23 - הגנת חיפה לא הצליחה להרחיק כדור עומק שהגיע למשה ביטון, אך חלוץ בני יהודה בעט ברשלנות מתוך הרחבה מעל לשערו של דוידוביץ'.

דקה 36 - בירם כיאל בעט כדור חזק מ-30 מטרים, אבל פיספס את מסגרת שערו של איינוגבה.

דקה 39 - גול! אסי בלדוט הרים כדור חופשי, ומשה ביטון נגח בחוזקה פנימה, כדי לקבוע 0:1 לבני יהודה.

דקה 56 - חיפה פספסה הזדמנות לשוויון. יניב קטן מסר כדור רוחב לג'וסבאני רוסו, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה של בני יהודה ופגע בקורה.

דקה 65 - בעיטה חופשית מצוינת של אסי בלדוט, ממרחק 30 מטרים, מצאה את דוידוביץ' מוכן, והשוער החיפאי הדף.

דקה 84 - הגבהה מאגף ימין הגיעה אל אסי בלדוט, וקשר בני יהודה בעט וולה מעל למסגרת היריבה.

דקה 90 - ג'ובאני רוסו הרים כדור מצד שמאל, ובלם מכבי חיפה דקל קינן נגח היטב, אך הכדור חמק בסמוך לקורה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ובאני רוסו, עומרי אפק, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', עוז ראלי, זאב חיימוביץ', הרוויה קובאצ'ביץ', לירון צעירי, אסי בלדוט, סדריק ברדון, אלירן עטר, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully