וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה את כפר סבא 1:3

כפ”ס שוב נכשלה בבית, הפסידה 3:1 לקרית שמונה והצטרפה רשמית לחבורת התחתית. צ’ירסאווה, לביא וסואן כבשו לקריה, כנפו צימק

שלושה ימים אחרי ששתיהן הודחו ברבע גמר גביע המדינה, חזרו הערב (שבת) הפועל כפר סבא ועירוני קרית שמונה לליגת העל, וכל אחת מהן חזרה לסורה. בסיום ניצחה קרית שמונה 1:3, חיזקה את מעמדה במירוץ לגביע אופ"א, וסיכבה את הכפר סבאים בצרות התחתית. הירוקים הגיעו למשחק עם רצף נוראי של שבעה משחקי בית רצופים ללא ניצחון, אבל לא הצליחו לשבור את הבצורת ונכנעו פעם נוספת.

בקרית שמונה התאכזבו מאוד מההפסד הביתי לבית"ר שמשון, אבל שכחו מכך מהר מאוד ופתחו את המשחק מצוין. אחרי כמה הזדמנויות טובות הצליחו האורחים מהגליל לעלות ליתרון בדקה ה-29 עם שער של גואל צ'ירסאווה. במחצית השניה הכניס אוחנה את ג'יזרמו ישראלביץ' וביל גונזאלס, וכפר סבא החלה לקחת את היוזמה, אבל טעות בהגנה עלתה להם בשער השני של קרית שמונה, מראשו של יניב לביא בדקה ה-55. שער של אבי כנפו ה-87 נתן לכפר סבא תקוות שווא, לפני שעבאס סואן חתם את התוצאה בדקה ה-90.

מהלך המשחק

דקה 19 - גיא צרפתי הרים כדור לראשו של יניב לביא, שנגח חזק מקרוב וסחט הדיפה טובה מאוהד לויטה.

דקה 22 - עצירה נוספת של לויטה, הפעם מנגיחה של ירו בלו, שנהדף לקרן על ידי השוער הכפר סבאי.

דקה 29 - גול! גואל צ'ירסאווה, שהיה בספק למשחק אחרי שנפצע במשחק ההפסד לבית"ר שמשון בגביע, ניצל חור בהגנת המקומיים וכבש מקרוב - 0:1 לקרית שמונה.

דקה 55 - גול! קריסה נוספת של ההגנה המקומית איפשרה ליניב לביא לנגוח פנימה הרמה פשוטה של גיא צרפתי - 0:2 לקרית שמונה.

דקה 87 - גול! המחליף אבי כנפו השתלט על הכדור בתוך הרחבה של קרית שמונה והקטין את התוצאה - 1:2 לקרית שמונה.

דקה 90 - גול! כפר סבא לחצה בנסיון להשוות, וספגה מהעבר השני, כשיובל אבידור בישל לעבאס סואן שלא התקשה להבקיע - 1:3 לקרית שמונה.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אורי אוזן, קובי מויאל (עידן שום 73); אביחי ידין (ג'יזרמו ישראלביץ' 46), יעוזה אבובקרי, מאור מליקסון (ביל גונזאלס 46), אבי אבינו, ביל גונזאלס, סמואל יבואה.

הרכב עירוני קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, גואל צ'ירסאווה, עבאס סואן, גיא צרפתי (רן קוז'וק 46), פיטר אופריקווה (תומר סוויסה 74), יובל אבידור, ירו בלו (יוסי ביטון 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully