וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

משחק התחתית נפתח באיחור בגלל ששתי הקבוצות הופיעו בחולצות זהות, ובסופו ניצחה הרצליה 0:2 את אשדוד וברחה מעל לקו האדום

פרדי דוד צריך להודות פעמיים למ.ס. אשדוד. פעם אחת, בגלל שהקבוצה מהנמל הדרומי, שנאבקה בתקופה האחרונה כנגד כל הסיכויים על ההישארות בליגה, הראתה ליריבותיה איך נלחמים עם הגב אל הקיר. התודה השניה היא על 3 הנקודות שהעניקה אשדוד לקבוצתו הערב (שבת). הרצליה ניצחה בבית 0:2 את קבוצתו של אלון חזן, החליפה איתה מקומות בטבלה, והורידה אותה מתחת לקו האדום. עם יכולת כזאת ורוח קרב כפי שהפגינו שחקניו של דוד, פתאום, תמונת התחתית שוב נראית פתוחה לגמרי.

פתיחת המשחק התעכבה בכ-20 דקות, מאחר ואשדוד הופיעה עם אותו צבע של חולצות כמו הרצליה. השופט, מאיר לוי, פסל את פתיחת המשחק, והאוהדים, ביניהם 2000 מעיר הנמל הדרומית, נאלצו לחכות עד שאשדוד תביא מדים חלופיים.

נראה שהעיכוב במשחק גרם לשחקני אשדוד להתפוצץ על המגרש במחצית הראשונה, ולשלוט במגרש. פעם אחרי פעם יצאו האורחים להתקפות, אך לא הצליחו להכניע את אמיר אדרי, שפתח בין הקורות. הרצליה, שנראתה רדומה באותן דקות, התעוררה לקראת סיום המחצית, ועם פתיחת המחצית השניה, הגיעה להזדמנות נהדרת, אך שליו מנשה החמיץ מ-5 מטרים. דווקא כשהיה נדמה שמשחק התחתית עלול להיגמר בתיקו מאופס, הגיע אחד, דייהו ג'ייאובה, ושלח את אשדוד הביתה מוכה וחבולה. צמד של החלוץ, בדקות 73 ו-78 הבטיח להרצליינים את המשחק.

המאמן המנצח, פרדי דוד, אמר בסיום: "לא באנו עם נתוני פתיחה טובים, אבל אמרתי גם קודם שאנחנו קבוצה שתיאבק עד הסוף. זה קרב הישרדות טיפוסי אבל במשחקים כאלו הלב והנשמה בדרך כלל מנצחים. אני שמח שהשחקנים הקדישו מעל ומעבר כדי לנצח". על החלוץ שלו, שכבש צמד הערב, אמר דוד: "אני שמח שג'ייאובה נכנס לעניינים כי הקושי שלו הייתה ההתאקלמות".

מן העבר השני, אמר אלון חזן: "היום לא עשינו כלום. הלוואי שהיינו מפגינים 10 אחוז מהיכולת של הקהל שלנו היום. בזמן האחרון קיבלנו מחמאות על היכולת אבל זה בא ביחד עם הקרבה והיום לא הבאנו את זה. כל מה שנותר לי זה להתנצל בפני הקהל שלנו".

מהלך המשחק

דקה 15: שלו מנשה קיבל כדור בקצה הרחבה, הסתובב מצויין, אבל אג'יי קלט את הבעיטה.

דקה 41: קרן של אשדוד הגיעה לודרה בתוך הרחבה שחיכה יותר מדי, והבעיטה שלו פגעה בשחקן הרצליה ויצאה החוצה.

דקה 43: קריספיס בנגיחה מצויינת מצא את בוקסנבוים בתוך הרחבה, אבל הבעיטה של הקשר הלכה מעל לשער.

דקה 47: בעיטה טובה של ווקמונוביץ' שעמד חופשי במרכז הרחבה נהדפה על ידי אג'יי, ושליו מנשה בהחצמה נוראית בעט את הריבאונד מ-5 מטרים החוצה.

דקה 52: בעיטה חופשית של רביבו הורמה לראשו של שריקי, שמ-5 מטרים נגח אל הקורה והחוצה.

דקה 73: גול! מהראן ראדי הקפיץ כדור, אקונדייהו ג'ייאובה ניצל חור ענק בהגנה ויציאה נוראית של אג'יי, עבר את השוער וכבש בקלות, 0:1 להרצליה.

דקה 77: גול! ראדי שוב בישל, הפעם חילופי מסירות שלו עם ג'ייאובה הוביל את החלוץ לעמדה טובה, ממנה הכניע את אג'יי, 0:2 להרצליה.

דקה 90: גונזאלס ניסה להרחיק את הכדור מהרחבה שלו החוצה, אבל כמעט והבקיע שער עצמי, כשהכדור הלך אל הקורה והחוצה.

הרכב הרצליה: אמיר אדרי, אסי משיח, חיים מלכה, כפיר אדרי, דייהו דייויס, איבן ווקמונוביץ', מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס, שלו מנשה, אקונדייהו ג'ייאובה.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אחמד קאסום, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully