וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קלארק יסיים את דרכו בצ'לסי בסוף העונה

עוזרו של הישראלי, שנשאר בתפקיד לאחר התפטרות מוריניו, יעזוב את הכחולים. גרנט מתכנן את השנה הבאה: "חייב לעשות את העבודה שלי"

סטיב קלארק, אחד מעוזריו של מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט, מתעתד לעזוב את המועדון, כך פורסם הבוקר (שבת) באנגליה.

כבר לאחר עזיבתו של ז'וזה מוריניו, רצה קלארק ללכת, אלא שהוא שוכנע להישאר, הרבה בזכותם של המזומנים, כשקיבל כ-900,000 ליש"ט לעונה. אלא שבתום 21 שנים בקבוצה, קלארק רוצה לפתוח בקריירה עצמאית כמנג'ר ראשון. לעוזר של גרנט מספר הצעות מכמה קבוצות בליגת המשנה.

למרות שלקאלרק אין בעיות אישיות עם אברהם גרנט, הרי שמינויו של האנק טן קאטה ההולנדי, זמן קצר לאחר הגעתו של המנג'ר הישראלי לקבוצה, דחקו את רגליו של קלארק החוצה משורות מקבלי ההחלטות בצוות המקצועי. קלארק יישאר נאמן לגרנט עד תום העונה הנוכחית, אז יסיים את דרכו במועדון הכחול.

בתוך כך, אברהם גרנט החל לתכן את העונה הבאה. "איזה ביטחונות המועדון יכול להעניק לי", תהה המנג'ר. "חוזה לעשר שנים בקבוצה? אני חייב לעשות את העבודה שלי. אני צריך לדעת ולתכנן מה אני עושה בצ'לסי בשבוע הבא, בעונה הבאה ובעוד שנתיים. אולי אפילו מעבר לכך. יש לי את התוכניות והרעיונות שלי. בניגוד לכך, בחיים הפרטיים אני לא יודע מה יהיה איתי מחר".

גרנט גם התייחס להשוואה בינו לבין מוריניו ואמר: "ייתכן שאנחנו יותר פגיעים מאשר בעונה שעברה. לא ערכתי סטטיסטיקות ואיני יודע כמה יתרונות של הקבוצה הפכו להפסדים, אבל כשאתה משנה את הדרך, אתה עלול להיפגע מכך". בהתייחסו להפסד לפנרבחצ'ה הוסיף: "זה לא היה הזמן לסגור את המשחק. הובלנו ורצינו להבקיע את השני. ברוב הפעמים העונה, כשהובלנו גם ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully