וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ואזרנקה נוצחו בחצי הגמר במיאמי

הצמד הישראלי-בלארוסי הפסיד לסוגיאמה וסרבוטניק 6:0, 6:3. בגברים, נדאל, שגבר על ברדיץ', יפגוש בגמר את דוידנקו, לאחר שניצח את רודיק

רפאל נדאל, הטניסאי המדורג 2 בעולם, עלה הערב (שישי) לגמר טורניר מיאמי היוקרתי (על סך פרסים של 3.7 מיליון דולר). נדאל גבר בחצי הגמר על תומאס ברדיץ' הצ'כי (10 בטורניר) 6:7, 2:6 ויתעמת עם המדורג 4 בטורניר, ניקולאי דוידנקו.

נדאל, שלא התרגש יותר מדי מהרוחות החזקות שנשבו באיצטדיון בקי-ביסקיין, ניצח ב-12 הנקודות האחרונות במשחק, מה שהמחיש את השליטה שלו במשחק במערכה השניה. המערכה הראשונה הייתה קשה יותר עבור הספרדי, שניצח 6:8 בשובר שיוויון אחרי 70 דקות של משחק. נדאל עלה ל-3:4 במאזן הפנימי שלו מול תומאס ברדיץ', וזה היה הניצחון הראשון של הספרדי על הצ'כי במשטחים קשים.

איזו אכזבה לאנדי רודיק. חמש שנים אחרי שניצח בפעם הראשונה והאחרונה בחייו את המדורג מספר 1 בעולם, רוג'ר פדרר שהיה מנצח אותי בקביעות, גבר עליו האמריקאי ברבע הגמר. אלא שאחרי שעבר את המשוכה הזו, לא יכל בחצי הגמר למשוכה רוסית. המדורג 4 ניקולאי דוידנקו גבר על האמריקאי בשתי מערכות 6:7 (5) ו-2:6.

שחר פאר ובת זוגתה הבאלרוסית, ויקטוריה אזרנקה, שעשו כברת דרך נאה והגיעו עד חצי הגמר הטורניר, לאחר שהן מדיחות ברבע את סבטלנה קוזנייצובה ואמילי מורסמו נעצרו. הצמד הישראלי-בלארוסי, שהגיע כזכור עד לגמר אליפות אוסטרליה, נוצח בשתי מערכות מהירות 6:0, 6:3 על ידי קתרינה סרבוטניק ואיי סוגייאמה. נצמד הסלובני-יפני ייפגוש במעמד הגמר את קארה בלאק מזימבבואה וליזל הובר האמריקאית, אחרי שאלו ניצחו את רני סטאבס וקבטה פסצ'קה 3:6, 3:6.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully