וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשזה מגיע לליגה, אין מנצחות בראשל"צ

מכבי והפועל ראשל"צ נפרדו בתיקו שלישי ברציפות העונה, הפעם 26:26. הצהובים הבטיחו את המקום הראשון. ארזים ירדה ליגה

המחזור הלפני אחרון בליגת הכדוריד התקיים הערב (שישי) ובמרכזו - תיקו שלישי העונה בין מכבי להפועל ראשון לציון, הפעם 26:26. מכבי, שניצחה השבוע את הפועל בחצי גמר הגביע, נהנתה יותר מהתוצאה הסופית, מאחר והיא הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בליגה - מה שיקנה לה יתרון ביתיות בסדרות חצי גמר וגמר הפלייאוף. הפועל כבר יודעת שהיא תתמודד בחצי הגמר נגד א.כ נס ציונה, רק שהגורל הקבוצה המארחת יקבע במחזור האחרון.

הפועל ראשון לציון פתחה הפעם את המשחק מצויין וכבר הובילה 10:15. במחצית השניה, הצהובים חזרו לעצמם עם ארבעה שערים רצופים, והרסו לחלוטין את המומנטום של האדומים, כשיואב נאמן הישווה ל-16:16. מאותו רגע, היתרון נע מצד לצד כששוערה של מכבי, יוליאן סטראט, רשם לעצמו הצלה נהדרת במאני טיים, שמנעה מהפועל ניצחון.

אס"א תל אביב וא.כ נס ציונה ישלימו את המחזור בפלייאוף העליון במשחק השלמה בשבוע הבא. במשחק נוסף וחסר חשיבות בבית העליון, גברה מכבי תל אביב על בני הרצליה 26:30.

בפלייאוף התחתון, מכבי ארזים רמת גן הפסידה לקרייתים 31:26 וירדה לליגה השניה. הקרייתים יתמודדו במבחנים על ההישארות בליגה נגד א.ס סביון, שסיימה שניה בליגה השניה. מכבי קרית מוצקין אגב, תחזור לליגת העל בעונה הבאה.

משחקים נוספים בבית התחתון:

עירוני פתח תקוה - מכבי ק"ש חולון 29:36
א.ס רמת השרון - הפועל רמת גן 26:27

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully