וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו גמר את העונה

כוכבה הברזילאי של ברצלונה, שנעדר לאחרונה מהסגל מסיבות לא מובנות, קרע שריר באימון וייאלץ לנוח במשך שישה שבועות

רונאלדיניו לא ילבש יותר את מדיה של ברצלונה העונה. הברזילאי, שנעדר מהסגל של בארסה בזמן האחרון מסיבות לא מובנות, קרע שריר ברגלו הימנית באימון הקבוצה אתמול (חמישי).

רונאלדיניו נשלח לבדיקות בבית חולים, שם התבשר שייאלץ לנוח במשך שישה שבועות. בתום הבדיקות, ברצלונה פירסמה הודעה רשמית לפיה רונאלדיניו גמר את העונה.

רונאלדיניו בן ה-28 הוטרד מרצף של פציעות ובעיות כושר ב-12 החודשים האחרונים. במקביל, התקשורת הספרדית דיווחה על כך שהמועדון מתכוון להיפטר מהשחקן בסוף העונה.

סוכנו ואחיו של רונאלדיניו, רוברט דה אסיס, צולם השבוע בצוותא עם נשיאה של מילאן אדריאנו גליאני, מה שחיזק את את השמועות לפיהן הקבוצה האיטלקית מעוניינת לצרף את הברזילאי. רונאלדיניו, לשעבר שחקן השנה בעולם, פתח העונה בהרכב רק ב-13 מתוך 30 משחקיה של ברצלונה בליגה הספרדית, ועלה מהספסל בארבעה משחקים נוספים - בסך הכל הייתה לו תפוקה של שמונה שערים. משחקו האחרון של רונאלדיניו היה בהפסד הביתי 2:1 לויאדוליד ב-9 למרץ. קצת אחרי המשחק, הוא החל להתלונן על כאבים ברגל ימין. בבדיקות אז, לא נמצאה שום בעיה ברגל ימין של רונאלדיניו, והצוות המקצועי בנה עבורו תכנית אימונים מיוחדת.

נשיאה של ברצלונה, ג'ואן לאפורטה, הכחיש שקיים קרע בין רונאלדיניו להנהלה, אלא שהחדשות על פציעתו רק תרמו לשמועות על עתידו של השחקן בקבוצה.

שחקן נוסף שמושבת ממשחק בברצלונה בימים אלה הוא ליונל מסי, אלא שבניגוד לרונאלדיניו - הארגנטינאי אמור לחזור לפעילות כבר בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully