וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפועל ירושלים דוהרת, בית"ר/שמשון מקרטעת

המוליכה גברה על בני טמרה 1:3 ושמרה על פער 6 הנקודות מקרית אתא. הסינדרלה מהגביע סיימה ב-0:0 מול כפר קנא, ונשארה עמוק בתחתית

המחזור ה-28 בליגה הארצית יצא אמש (שישי) לדרך עם חמישה מתוך שישה משחקים. המוליכה הפועל ירושלים המשיכה בדהירה שלה אל הליגה הלאומית, אחרי ניצחון 1:3 על בני טמרה. בתחתית, עירוני טירת הכרמל השיגה ניצחון חוץ חשוב, 1:2 על נועלת הטבלה הפועל כפר שלם, שכבר ירדה לליגה א'. הלהיט של גביע המדינה, בית"ר/שמשון תל אביב יצאה למשחק חוץ קשה מול מכבי כפר קנא, וחזרה לביתה עם נקודה לאחר תיקו 0:0.

הפועל ירושלים - בני טמרה 1:3

בעוד שהקבוצה מקטמון לא עמדה במשימה שלה לעלות לליגה הארצית, הפועל ירושלים המקורית כבר יכולה לתכנן את העונה הבאה בליגה הלאומית. הניצחון הזה שמר על פער של 6 נקודות בינה לבין השניה עירוני קרית אתא, כשהשלישית בני ג'דידה רחוקה יותר. עמאר סלמן כבש את הראשון לירושלים בדקה ה-18, שי אהרון כבש את השני בדקה ה-65, בעוד שסלמן השלים צמד בדקה ה-78. ווג'די אבו יונס הישווה זמנית לטמרה בדקה ה-51.

הפועל כפר שלם - עירוני טירת הכרמל 2:1

ניצחון תחתית חשוב לטירת הכרמל, שפתחה פער של 5 נקודות על מכבי השיקמה/רמת חן בקרב נגד הירידה לליגה א'. ניר גליליאן העלה את המארחים ליתרון בדקה התשיעית, אבל אבי מלכה היה אחראי למהפך לזכותה של טירת הכרמל עם צמד בדקות 55 ו-60.

עירוני קרית אתא - מכבי השיקמה/רמת חן 1:3

ניצחון חשוב מאוד לקרית אתא בקרב על הכרטיס השני מהליגה השלישית לשניה. יובל שבתאי כבש את הראשון למארחים מפנדל בדקה ה-30. אורן פלאש הכפיל את התוצאה כעבור שש דקות. תומר אלמשלי צימק לשיקמה בדקה ה-62, אלא ששלוש דקות לסיום שבתאי השלים צמד וסגר עניין.

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון 1:1

אם לשתי הקבוצות האלה עוד היו פנטזיות לדרוס את הליגה ביישורת האחרונה, הרי שהתיקו הזה לא שירת אף אחת מהן והליגה הלאומית כבר לא ממש בהישג יד. אדיר קרן כבש ראשון לזכותה של מרמורק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. צחי שמריהו הישווה מפנדל בדקה ה-49. אלירן שחר (מרמורק) וניסים אסייג (אשקלון) הורחקו.

בני ג'דידה - סקציה נס ציונה 1:0

המארחים איבדו נקודות יקרות בקרב על המקום השני בליגה, וכעת הם רחוקים בחמש נקודות מהשניה עירוני קרית אתא. ג'דידה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-67, בעקבות הרחקתו של וואהיב כיאל. איציק בן סלומון כבש את שער הניצחון לנס ציונה בתוספת הזמן של המשחק. נס ציונה טיפסה בעקבות הניצחון למקום השביעי.

מכבי כפר קנא - בית"ר/שמשון תל אביב 0:0

גביע זה יפה, סינדרלה זה נחמד, אבל שחקניו של רונן וינשטיין יודעים שהליגה היא הלחם וגם החמאה, ומצבם בתחתית לא מאפשר להם להפסיד. בתום 90 דקות נפרדה בית"ר/שמשון מכפר קנא בתיקו מאופס, שהרחיק אותה מעט מהקו האדום, וקטע את רצף שלושת הניצחונות של המארחים.

עדכון ראשון: 17:24, 04/04/08
עדכון אחרון: 17:56, 05/04/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully