וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל בורחת? ממש לא

ריאל מדריד יכולה הייתה להעלות את היתרון שלה בפיסגה ל-10 נקודות, אבל איבדה נקודות בפאלמה אחרי שסיימה ב-1:1 מול מאיורקה

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. במאיורקה ביקשה ריאל מדריד להמשיך את המירוץ שלה לאליפות ולהגדיל את הפער מויאריאל וברצלונה שישחקו ביום ראשון, אבל 1:1 שלה מול הקבוצה המקומית הגדיל את הפער בקצת ושתי היריבות לצמרת יוכלו להקטין. בתחתית, השיגה רקראטיבו ניצחון חשוב בתחתית עם 0:1 על אוסאסונה.

מאיורקה – ריאל מדריד 1:1

מאיורקה כבר עשתה השנה צרות גדולות לריאל מדריד, כשניצחה אותה פעמיים בשלב שמינית גמר הגביע וגם היום היא לא הרשתה לאלופה ללקק דבש כשכפתה עליה תיקו במשחק בו היא לא נפלה ממנה ולפרקים ארוכים אף הייתה טובה יותר.

בבירת ספרד שידרו השבוע שקט, ברנד שוסטר בירך את השחקנים על עונה מצוינת, אבל אם ויאריאל וברצלונה ינצחו מחר, הנדנדה תימשך, הפער שוב יקטן והמאמן הגרמני כנראה שוב ייכנס ללחץ.

המשחק עצמו היה שקול עם יתרון קל למארחים בעיקר לקראת הסיום. במהלך 70 הדקות הראשונות לא נרשמו הרבה הזדמנויות, אבל ריאל ידעה לעקוץ בדקה ה-42 ולכבוש ראשונה. אריאן רובן פרץ לרוחב מצד ימין, העביר מסירה לא טובה למרכז, אבל הכדור הגיע לווסלי סניידר שבעט מכ-7 מטרים פנימה.

ריאל הצליחה לשמור על היתרון ברוב המחצית השנייה, אבל בדקה ה-65 נקלעה לפיגור מספרי אחרי שסרחיו ראמוס ראה אדום שלישי העונה. המקומיים החלו ללחוץ יותר בכיוון השער של איקר קסיאס ובדקה ה-73 מצאו את השוויון אחרי שער של בורחה ואלרו. בהמשך הגיעו החמצות נוספות באדום, ריאל התקשתה להשתחרר מחצי המגרש שלה ולצאת קדימה ולאור יחסי הכוחות, הנקודה אותה השיגה הייתה בהחלט מספקת עבורה.

אוסאסונה – רקראטיבו הואלבה 1:0

התחתית בספרד רותחת. אוסאסונה הצליחה בשבוע שעבר לברוח קצת לאחר ניצחון חוץ 0:2 בחטאפה שהרחיק אותה ארבע נקודות מהקו האדום וגרר למאבק התחתית גם את הקבוצה הקטנה ממדריד. באוסאסונהבנו על ניצחון ביתי, שיביא אותם ל-40 נקודות, שהיה עשוי להספיק להבטחת הישארות לעונה נוספת בליגה.

אבל רקראטיבו שהשיגה רק נקודה משני משחקיה האחרונים, היתה זקוקה לניצחון אפילו יותר, והשיגה אותו בזכות שער בודד של פלורן סינמה פונגול בדקה ה-38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully