וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשיתי את סיטי

אברהם גרנט וצ'לסי התקרבו ליונייטד עם 0:2 מול מנצ'סטר סיטי. ארסנל וליברפול סיימו ב-1:1, פורטסמות עלתה לגמר הגביע

המחזור ה-33 באנגליה נפתח היום (שבת) עם משחקן של ארסנל וליברפול, שנפגשו למערכה שנייה ביניהן תוך ארבעה ימים. אחרי שסיימו בתחילת העונה בליגה בתיקו 1:1 וביום רביעי האחרון באותה תוצאה במסגרת האלופות, היום הן עשו זאת שוב. התיקו מרחיק את ארסנל מאוד ממאבק האליפות. כל שנותר לתותחנים זו ליגת האלופות. ביום רביעי ייפגשו חניכיו של ונגר את ליברפול שוב, הפעם באנפילד. הדחה שם תגמור לתותחנים את העונה מהר מן הצפוי.

צ'לסי של אברהם גרנט התאוששה מההפסד לפנרבחצ'ה באמצע השבוע, עם ניצחון חלק 0:2 על מנצ'סטר סיטי, שהקטין את הפער שלה בטבלה ממנצ'סטר יונייטד לשתי נקודות בלבד, כשהשדים האדומים ינסו להחזירו לחמש נקודות מחר כשיפגשו את מידלסברו.

טוטנהאם, אחרי ההפסד 4:1 לניוקאסל, תקווה לחזור לנצח במשחק החוץ מול בלקבורן, ניוקאסל תשחק מול רדינג בקרב של שתיים שחולמות להבטיח סופית את הישארותן בליגה. במשחקים נוספים, וויגאן תארח את ברמינגהאם בקרב תחתית חשוב, פולהאם תנסה לעקוץ את סנדרלנד ואסטון וילה תעבוד קשה להשאיר את בולטון מתחת לקו האדום.

* חלוצה הישראלי המושאל של שפילד וונסדיי, בן סהר, כבש שער במשחקה התיקו 1:1 של קבוצתו נגד סקאנת'ורפ. הקבוצה הביתית עלתה ליתרון נשער של מוריס בדקה ה-18, אלא ששער של סהר בדקה ה-49 חילק את הנקודות בין שתי הקבוצות. הישראלי הוחלף בדקה ה-66 על ידי סלוסארסקי. שפילד במקום ה-20 (מתוך 24 קבוצות) עם 47 נקודות. סקאנת'ורפ במקום הלפני אחרון עם 39 נקודות.

ארסנל-ליברפול 1:1

ארסן ונגר הכריז פעם אחר פעם כי הוא לא מתכוון לוותר על המירוץ לתואר בליגה, אולם לפי ההרכב שהעלה המנג'ר הצרפתי נראו כי דיבורים לחוד ומעשים לחוד. בחוד הקבוצה, עמנואל אדבאיור שהיה בספק ורובין ואן פרסי לא פתחו. במקומם עלו תיאו וולקוט וניקלאס בנדטנר.

גם רפא בניטז שומר את כוחם של שחקניו המובילים ליום רביעי, למשחק הגומלין באנפילד נגד ארסנל, אחרי ה-1:1 באלופות. דירק קויט, חאבייר מסצ'ראנו, סטיבן ג'רארד, צ'אבי אלונסו ופרננדו טורס לא פתחו. יוסי בניון, ג'רמיין פנאנט, לוקאס לייבה ופטר קראוץ' קיבלו את הקרדיט במקומם.

ליברפול פתחה טוב והגיעה לשני מצבים. הראשון בדקה השלישית, בעיטה מצויינת של קראוץ' מצאה את מנואל אלמוניה מוכן. בדקה ה-17 שלח קראוץ' את יון ארנה ריסה, שבעט מעל המשקוף. בדקה ה-32 קיבל בניון כדור מצוין מלוקאס, חדר לרחבה, אבל הבעיטה שלו אל עבר הפינה הנגדית הלכה רחוק. ארסנל החלה לתקוף והגיעה לשני מצבים קורצים, אבל ההחמצות עלו לה ביוקר. בדקה ה-42 בניון הסיט יפה לקראוץ', שהשתלט על הכדור העביר משמאל לימין ושלח לפינה של אלמוניה.

ארסנל לא יכלה להרשות לעצמה להפסיד, אם היא באמת רוצה להישאר צמודה, באופן יחסי, לצמרת. בדקה ה-54, ססק פברגאס העלה כדור חופשי, וניקלאס בנדטנר התרומם טוב כדי לנגוח את השוויון. בדקה ה-75 החליף אנדריי ווורנין, החלוץ הרוסי, את בניון. בדקה ה-80 וורונין החמיץ הזדמנות פז להשיב את ליברפול ליתרון. עד הסיום ארסנל המשיכה לתקוף, אבל לא הצליחה לכבוש.

מנצ'סטר סיטי – צ'לסי 2:0

אז בליגת האלופות היא מתקשה, אבל בליגה צ'לסי כבר עם ניצחון שישי ברציפות, והלחץ על מנצ'סטר יונייטד רק גדל. כעת יגיעו חניכיו של אברהם גרנט לגומלין מול פנרבחצ'ה ביום שלישי בסטמפורד ברידג' במצב רוח מעט טוב יותר, כשהם יודעים שרק ניצחון יעלה אותם לחצי הגמר.

בדיוק כמו בשבוע שעבר נגד מידלסברו, פתחה צ'לסי עם שער מוקדם, הפעם באדיבותו של ריצ'ארד דאן, מגן הסיטי, שדחק כדור רוחב של אנקלה הישר לשערו הוא והעלה את צ'לסי ל-0:1. הסיטי לא נשברה והגיעה למספר מצבים טובים במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה להכניע את קודוצ'יני והמחצית הסתיימה באותה תוצאה.

בדקה ה-53 נרגעה צ'לסי עם השער השני שלה, כשדאבל פס בין מייקל אסיין וסלומון קאלו הסתיים בשער מצוין של האחרון שקבע 0:2 לצ'לסי, שגמר את הסיפור והבטיח את שלוש הנקודות לאורחים.

בלקבורן – טוטנהאם 1:1

המפלה בשבוע שעבר מול ניוקאסל אמורה לדרבן את החניכים של חואנדה ראמוס לעשות הכל כדי לסיים עם ניצחון חוץ באיווד פארק. בבלקבורן מארק יוז חולם להדביק את פער שבע הנקודות מאברטון החמישית כדי להגיע לאירופה בתום העונה. הרוברס ניצחו רק משחק אחד בארבעת האחרונים, כשגם המאזן מול התרנגולים לא מרשים במיוחד, שכן מלבד הניצחון האחרון העונה 1:2 בוויט הארט ליין, הם לא ניצחו את טוטנהאם בשמונה השנים האחרונות. יוז יכול להיות מעודד מהחזרה של ברט אמרטון וכריסטופר סמבה לקרב החשוב. בטוטנהאם מנגד מצפים לחזרה של ג'רמיין ג'נאס. קשרה לשעבר של ניוקאסל החמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים וכעת הוא אמור לחזור לעניינים.

ניוקאסל – רדינג 0:3

עדיין זה לא סופי, ועל זה בדיוק הן נלחמות. ניוקאסל ורדינג קרובות להבטיח עונה נוספת בפרמייר ליג, והמאבק ביניהן עשוי להכריע מי תבטיח כמעט ודאית את הישארותה. רדינג רחוקה שש נקודות מהמקום שממנו נושרים ליגה בעוד המגפייז נושמים היטב מהמקום ה-12 במרחק של תשע נקודות. הקבוצה אולי המאכזבת של העונה של קווין קיגאן אמורה ליהנות משיתוף פעולה של שלושת שחקני הקישור מייקל אואן, מארק וידוקה ואובאפמי מרטינס, שמתחילים רק עכשיו לפרוע את השטרות. למרות זאת, בקבוצה יאלצו להמשיך להסתדר ללא השוער שיי גיבן, כשאת מקומו יתפוס סטיב הארפר.

תוצאות נוספות:

אסטון וילה – בולטון 0:4
לאסטון וילה: גארת בארי 9, 60, גבריאל אגבולאהור 56, מרלון הארווד 85.

פולהאם – סנדרלנד 3:1
לפולהאם: דייויד הילי 74. לסנדרלנד: דני קולינס 45, מייקל צ'ופרה 54, קנווין ג'ונס 76.

וויגאן – ברמינגהאם 0:2
לוויגאן: ריאן טיילור 15, 55.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פורטסמות' בגמר הגביע

אחרי שהדיחה את מנצ'סטר יונייטד במגרשה, אולד טראפורד, בשלב רבע הגמר באחד המשחקים המדהימים שנראו העונה באנגליה, התמודדה היום (שבת) פורטסמות' נגד ווסט ברומיץ' מליגת המשנה בחצי גמר הגביע האנגלי שנערך באצטדיון וומבלי המחודש.

ניצחון 0:1 משער של נוואנקו קאנו בדקה ה-54 לזכות פומפי השיב את הקבוצה של הארי רדנאפ, לאחר 69 שנים שחפה ממעמד הגמר. שם היא תפגוש את המנצחת במשחק בין בארנסלי, שהדיחה כזכור, את ליברפול וצ'לסי של אברהם גרנט, לבין קארדיף. המשחק בין השתיים ייערם ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully