וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודרופ: "למה שלא ננצח את באיירן בבית?"

בעקבות ה-1:1 במינכן, מאמן חטאפה אופטימי לקראת הגומלין. בלברקוזן לא מעכלים את התבוסה, איינדהובן מודאגת מפציעתו של גומז

החלק הראשון של משחקי רבע גמר בגביע אופ"א שנערכו אתמול (חמישי) לא האירו פניו לקבוצות הבית בכלל ולגרמניות בפרט. המאוכזבת הגדולה היא באייר לברקוזן, שספגה שלושה שערים ב-12 דקות בפתיחת המחצית השנייה במשחקה הביתי מול זניט סט. פטרסבורג הרוסית, בדרך לתבוסה 4:1. בלברקוזן קיבלו דז'ה-וו מהתבוסה הקשה לאוסאסונה, 3:0 בעונה שעברה. התקשורת הגרמנית קטלה את לברקוזן והשחקנים התקשו להסביר מה גרם למפלה. "לפני המשחק דיברנו על לתת הופעה גדולה. אבל מסתבר שזה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה", אמר הקפטן ברנד שניידר. "זהו הפסד נוראי, בכלל לא הגענו למשחק", הוסיף המנהל הספורטיבי, רודי פלר.

"אנחנו לא יודעים לשחק על 0:0"

גם בבאיירן מינכן מתעוררים לבוקר מאכזב. שער של המחליף קוסמין קונטרה בדקה ה-90 סידר לחטאפה של מיכאל לאודרופ תיקו 1:1 עם שער חוץ יקר באליאנז ארינה. "אם סיימנו בתיקו במינכן, למה שלא ננצח בבית?", הצהיר לאודרופ, שכבר מתכונן לגומלין: "לא נבוא לשחק על 0:0 כי אנחנו לא יודעים לעשות את זה. נחפש לכבוש שער". הכובש קונטרה: "במגרש כל כך קשה נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, שער זה כל מה שרצינו. סבלנו בחצי השעה הראשונה ואחר כך יצאנו מזה, תקפנו והגענו למצבים. אנחנו יכולים לעבור אותם בספרד".

מאמן באיירן מינכן אוטמר היצפלד סיכם: "1:1 זו תוצאה גרועה. היו לנו אינספור הזדמנויות להבקיע את השני וכשלא כבשנו, אנחנו לא יכולים להיות מופתעים שספגנו את השוויון".

אינדהובן שמחה ומודאגת

חיוכים היו גם באיינדהובן שהצליחה לכבוש שער חוץ יקר ולסיים בתיקו 1:1 מול פיורנטינה. אבל אצל האלופה ההולנדית מודאגים ממצבו של השוער הברזילאי גומז שנפצע, הוחלף בדקה ה-60, ומצבו יתברר היום.

ובגלזגו אכזבה גדולה מהתיקו המאופס של הריינג'רס מול ספורטינג ליסבון. המנג'ר וולטר סמית' הביע את אכזבתו מהתוצאה אך הצהיר: "הגומלין יהיה דומה למשחק הראשון. יש לנו סיכויים טובים להיות בחצי הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully