וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-בני יהודה: לימה גמר את העונה

הקשר התלונן על כאבים במפשעה, נבדק וכבר הלילה הוא יחזור לארגנטינה. הזהובים מחפשים ניצחון ראשון בקרית אליעזר אחרי 17 שנים

קשר מכבי חיפה רנה לימה סיים את העונה. בימים האחרונים לימה התלונן על כאבים באזור המפשעה, ובצוות הרפואי חוששים שמדובר במשהו חמור יותר. הלילה (שישי) יטוס לימה למולדתו ארגנטינה, שם יעבור ניתוח כירורגי. לשחקני חיפה נמסר כי מדובר במחלה קשה.

בהמשך לידיעות שהתפרסמו לאחרונה לפיה במועדון לא יממשו את האופציה על לימה בשל האופציה הגבוהה בחוזהו (בחיפה לא מעוניינים לשלם מיליון דולר לריבר פלייט ומעדיפים להביא את ג'ון קולמה), והקשר עשוי לעבור בקרוב לאחת משתי הקבוצות בארגנטינה - קולון או אינדפנדיינטה. סוכנו של השחקן בחו"ל כבר בודק את האופציות הללו. יש לציין כי עדיין לא ניתן לדעת האם לאותן הצעות יש תוקף. לימה, שנראה הבוקר עצוב ומדוכדך, אמר היום למכריו כי הוא חושש מאוד מהניתוח ומהאפשרות שהוא לא יהיה כשיר עד פתיחת העונה הבאה. "הוא עדיין בהלם. מחזיקים לו פה אצבעות ומקווים שיהיה בריא", אמרו בקבוצה.

רוני לוי כעס על פנטאני

לפי האימון אתמול מסתמן כי אחד מהשלושה: רנאטו, ת'מבינקוסי פנטאני או יניב קטן, לא יפתחו בהרכב. לאחרון סיכויים טובים לפתוח. אתמול במהלך האימון הוציא רוני לוי את פנטאני מההרכב הראשון והחליף אותו ברנאטו, משום שלא הציג יכולת טובה. המאמן מתלבט בין שני השחקנים. בהגנה מועמד אייל משומר לחזור להרכב, ואילו דייגו קרוסה יפתח לצד דקל קינן בעמדת הבלם. בקישור, רוני לוי עשוי לפתוח עם ליאור רפאלוב. לימה לא יפתח ולכן בירם כיאל ישחק כקשר האחורי, וג'ובאני רוסו יתמוך בו מאחור. עומרי אפק יפתח כנראה כקשר.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ובאני רוסו, עומרי אפק, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני (רנאטו).

הכל בשביל לשבור את המנחוס

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, בני יהודה תנסה להמשיך את מסע ההתאוששות שלה מול מכבי חיפה באיצטדיון קרית אליעזר, מגרש בו לא ניצחו הזהובים 17 שנים. למרות הסיכוי הקלוש להינצל מירידה, הפיחו הניצחונות האחרונים רוח חדשה בקרב השחקנים והצוות המקצועי והתחושה היא שניצחון היסטורי על הירוקים יסחוף את הקבוצה לעשות את הבלתי יאומן ולהישאר בליגת העל.

החלוץ אלירן עטר, שנפצע בכף רגלו בהפסד 2:0 להפועל תל אביב בגביע, צפוי לקבל זריקה ולאחר שיעבור מבחן כשירות יוחלט אם יטול חלק במשחק. המגן סאלם אבו סיאם החלים מהקרע בשריר רגלו וצפוי להיכלל בסגל, כמוהו גם הקשר לירוי צעירי שעדיין לא התאושש סופית מהפגיעה ברצועת הברך, אך יעמוד כנראה לרשותם של צוות המאמנים יעקב אסייג וחזי שירזי. עוז ראלי, ימשיך בעמדת המגן השמאלי, כאשר הרוויה קובאצ'ביץ' ואימורו לוקמן יפתחו בקישור האחורי ומשה ביטון ישחק כחלוץ בודד במקרה ואלירן עטר לא יהיה כשיר.

"ההיסטוריה של בני יהודה בחיפה ממש לא טובה", אומר עוזר המאמן חזי שירזי. "השחקנים יודעים מתי הפעם האחרונה שניצחנו שם ואני מקווה שנשנה את ההיסטוריה, אנחנו יוצאים למשחק שחייבים לנצח בו, אף אחד אפילו לא מדבר על תיקו, אם אנחנו רוצים להמשיך לחלום נצטרך להגיע בכל הכוח. אני מקווה שהמומנטום הטוב מהליגה ימשך, מכבי חיפה זו קבוצה שתמיד קשה לנצח אותה".

ארגון האוהדים החדש, בשיתוף הנהלת המועדון, דאגו לשני אוטובוסים בחינם לרשות אוהדי הקבוצה, שירצו להגיע מחר לחיפה. ההסעות יצאו בשעה 16:30 מהמגרש בשכונת התקווה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, אסי בלדוט, סדריק ברדון, אלירן עטר (אלי אברבנל), משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully