וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חמש שנים, רודיק שוב גבר על פדרר

אנדי רודיק גבר בפעם השנייה בלבד בקריירה על רוג'ר פדרר והעפיל לחצי הגמר במיאמי. אצל הנשים: סרינה מחכה ליאנקוביץ' בגמר

אחרי חמש שנים זה סוף סוף הגיע. אנדי רודיק גבר הלילה (שישי) על רוג'ר פדרר 6:7, 6:4, 3:6 ברבע גמר טורניר מיאמי (סך פרסים 3.7 מיליון דולר) לראשונה זה חמש שנים, והשלים ניצחון שני בלבד על השוויצרי בקריירה מתוך 17 מפגשים. בעבר רודיק, שהיה במשך תקופה ארוכה סגנו של פדרר, סירב להגדיר את המפגשים ביניהם כ"יריבות". "אם רק הוא מנצח", אמר רודיק, "אין פה באמת יריבות. אבל עכשיו זה השתנה. "הוא לא פספס שום כדור מולי כבר שש שנים", אמר רודיק אחרי המשחק, "תיארתי לעצמי שהסטטיסטיקה אמורה להתיישר מתישהו".

"אני דווקא חושב ששיחקתי לא רע", אמר פדרר בסיום, "אני חושב שדווקא את המשחק הזה הייתי יכול לנצח, בהשוואה למשחקים אחרים בינינו". בחצי הגמר יפגוש רודיק את ניקולאי דוידנקו הרוסי, שגבר 2:6, 1:6 על הסרבי יאנקו טיפסארביץ'.

אצל הנשים הייתה זו האלופה מאשתקד סרינה וויליאמס שהעפילה לגמר, לאחר שגברה על המדורגת רביעית סבטלנה קוזנצובה 6:3, 5:7, 3:6. וויליאמס, שסובלת לאורך כל הטורניר מכאבי גב, מנסה להשוות את שיאה של שטפי גראף, שזכתה במיאמי חמש פעמים. "סבטלנה הפתיעה אותי בסגנון המשחק שלה", אמרה סרינה בסיום, "אבל כשהתרגלתי לאליו הכל היה בסדר".

וויליאמס תפגוש בגמר את המדורגת שלישית בעולם ילנה יאנקוביץ', לאחר שגברה 1:6, 4:6 על ורה זבונרבה הרוסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully